neděle 30. října 2011

1O r-and-om faktů o Reiko

1. Nesnáším tramvaje. Jsem z malého města, takže jsem si na tyhle městské vláčky nemohla zvyknout. Mám pocit, že jezdí hrozně rychle a bez systému- aneb nikdy nevím odkud se vyřítí. Před přejitím kolejiště většinou hlasitě nadávám nebo úzkostlivě mlčím :D.
2. Mám pověst zabijácké mrchy, ale jsem přesvědčena o tom, že jsem téměř svatá.
3. Vadí mi lidé, kteří trvají na starých poznatcích z nevěrohodných zdrojů. Jsem zastáncem vědy a pokroku, tudíž mě nedokáže nic rozladit více, než když se se mnou chce někdo hádat a podloží to knihou, která je stará kolem dvou tisíc let. Ano, myslím tím Bibli. Věřte si třeba v Příšeru chlupaté špagety, ale neříkejte mi, že mi Bůh pomůže, když budu věřit a jinak jsem zatracená. Jsem dítě 21. století, já už věřím jenom ve své schopnosti a jediný, kdo má právo mne zatratit, jsem opět pouze já.
4. Nejsem absolutní ateistka, ale nesouhlasím s žádnou církví. Otázka víry je pro mě velice složitá.
5. Pokud jste jehovista, člen jakékoli jiné sekty, homofob, klaun, týráte zvířátka nebo lidi, fetujete a pijete, držte se ode mě dál, protože vás nebudu mít nikdy ráda.
6. Nerada lžu. Hodně nerada, takže si tím občas způsobuji problémy. Někdy prostě není vhodné říkat lidem do očí, co si myslím. Někteří mě za to budou nenávidět, jiným to připadá sympatické /do té doby, než jim řeknu něco libovoučkého na jejich adresu :D/.
7. Ráda se hádám na úrovni. Dokážu si užít argumentaci a mám ráda, když je můj protivník vyrovnaný. U takovéto hádky se toho člověk hodně naučí. Pokud uznám, že nemám pravdu, s radostí se omluvím.
8. Špatně snáším nucené autority. Nerada vykám lidem, ke kterým nemám úctu. Ve škole se často musím překonávat. Mám respekt k učitelskému povolání, ale bohužel ne ke všem učitelům. Navíc jsem od malička přesvědčená, že když někdo ječí jak Viktorka, tak to nemá v hlavě v pořádku. Myslím si, že výtka řečená ostře normálním hlasem, dokáže člověka více oslovit než vyřvávané zastrašování.
9. Občas z úcty vykám svým nejlepším přátelům. Je to automatické.
10. Tvrdím, že bisexualita existuje, že homosexuálové jsou stejní lidé jako heterosexuálové a že by neměl být nikdo kritizován za svou orientaci. Tvrdím, že nic není nemožné, že naděje umírá poslední a má vlastní naděje je nesmrtelná. Tvrdím, že nemateriální věci jsou cenější než materiál a že láska je důležitější než peníze.

S láskou
Vaše Slovní prostitutka (Reiko)

1 komentář:

  1. Ještěže nejsem členem žádné církve, sekty, nejsem klaunem ... no prostě nic z toho :D Jsem hustááá :D
    Nucené autority taky nesnáším.

    OdpovědětVymazat