sobota 12. listopadu 2011

Dotazník od Aiko

01. Nosíš některý z Harajuku stylů nebo jsi zatím jen pozorovatel?

Nosím lolitu, kterou jsem si přispůsobila k obrazu svému. Občas si k loli sukni vezmu triko s Housem, jindy kombinuji nekombinovatelné. Nejsem zrovna typ, který by se držel pravidel. Člověk by se jimi měl malinko řídit, ale nikdy by se neměl nechat jimi pohltit.

02. Která barva je mezi tvými věcmi v Harajuku šatníku zastoupena:
Hnědá. Ta barva se mi nikdy nelíbila, ale minulý rok mě prostě uchvátila a od té doby na ní nedám dopustit. Připadám si v ní si v ní dokonale podzimně.

03. Která barva ti tam chybí, případně ji tam máš minimum, a chceš si ji doplnit?
Líbí se mi černá se zlatou, medová, cihlová, bílá.

04. Která barva ti tam úplně chybí, ale doplnit si ji nechceš teď ani časem?
Žlutá, oranžová a růžová.V žluté a oranžové vypadám docela nezdravě /prý mám kůži do zelena XD/a růžová ze mě dělá totální sele.

05. Který Harajuku styl je v tvém šátníku zastoupen ...
Lolita a nic víc.

06. Který Harajuku styl ti v šatníku chybí a chceš si ho časem doplnit/pořídit?
Jediné, co by mě lákalo, je elegant gothic lolita. Nebo spíše opravdu historické šaty z dob 19. století.

07. Který Harajuku styl by jsi nikdy nenosil/a?
 Gyaru- vypadala bych jako prostitutka, decoru- vypadala bych jako pako, visual kei-nikdo by mi to nevěřil.

08. Tvůj nejoblíbenější Harajuku styl, včetně podstylu? (nemusí to být ten který nosíš nejvíce, může to být takový, který zatím nenosíš, ale jen sleduješ)
Lolita, classic a gothic.

09. Který Harajuku styl (včetně jeho podstylu - např.: Lolita - classic) nosíš nejčastějí?
Lolita, specifický můj podstyl.

10. V nošení Harajuku stylů se řídíš "pravidly" jejich nošení, nebo si s nimi hraješ a experimentuješ dle vlastní fantazie či podle inspirace odkudkoliv?
Řídím se jen soudností a spodnicí. Zbytek už je čistě podle aktuální chuti.

11. Kdo tě v nošení Harajuku stylů inspiruje (pouze oblečením, ne osobností!!!), byť jen maličkostmi, kterých si všimneš na jeho/jejích fotkách?
(může to být kdokoli - J/K Music zpěvák/čka, CZ Harajuku "celebrita", kamarád/ka "odvedle"/z netu, bezdomovec na náměstí, ... XD)
Inspirace? Reiko se inspiruje jen 19. stoletím a ulicí.

12. Kolik let a jak (aktivně nebo pasivně) se už věnuješ Harajuku stylům?
Dejme tomu čtyři, pět let?

13. Kdo tě jako první přivedl k Harajuku stylům a který to byl - ten první styl?
Našla jsem si lolitu na internetu a už to bylo. Začínala jsem od casual.

Bonusová otázka
Co by jsi vzkázal/a ostatním Harajuku "nadšencům"? :)
Pojďte do toho, divných lidí není nikdy dost.

1 komentář:

  1. Vypadat jako prostitutka je super!!! :D
    A hnědá ti moc sluší, nějak k tobě sedí :)

    OdpovědětVymazat