pondělí 20. února 2012

Amerika hledá topmodelku

Mnozí lidé, co mě znají si představují, že svůj volný čas trávím zahrabaná do knih, sledováním dokumentů na ČT2 a šitím fakt divných věcí. Ne, že by to nebyla pravda, dvojku mám fakt ráda, ale nejsem žádný šprťácký mimoň, který se neumí "bavit" i jak.

Pokud si chci opravdu odpočinout od přemýšlení a celkově od světa, vždycky si zapnu reality show Amerika hledá topmodelku a třičtvrtě hodiny se směju šílenosti a jednoduchosti některých soutěžících. A někdy jen obdivuji povrchní krásu.
Prostě vypnu.

Jedna z nejoblíbenějších soutěžících, vlastně úplně nejoblíbenější z celé show byla Elyse Sewell z první řady ANTM.
Zaujala mě svým krásným obličejem a neskutečně vychrtlou postavou. Narozdíl od všech zúčastněných byla opravdu chytrá, velice pohotová a vtipná.
Každá její fotka byla opravdu krásná a zvláštní. Ta holka má své kouzlo.

Myslím, že nakonec skončila třetí, ale co jsem jí googlila, vede si dost dobře. Zřejmě nejvíce zakotvila v Asii. (Není se co divit se svou postavičkou je pro východní trh přímo dělaná).

(Tohle černobílé focení je naprosto dokonalé. )


V druhé řadě se nemohu rozhodnout mezi dvěma dívkami Shandi Sullivan a Yoannou House. Shandi je úžasný příklad proměny z ošklivého káčátka na labuť.
Shandi se nakonec modelingu nevěnuje. Někde jsem četla, že dělá DJku.

Ale Yoanna mě přecijen zaujala o trochu více. Má strašně výrazné lícní kosti, což má aspoň podle mě strašně málo holek. (Vzpomněla si na Sherlocka a jeho pověstné cheekbones XD)

Navíc před soutěží hodně shodila a to mi připadá jako docela motivující pro věčně kynoucí Američanky (nejen Američanky).

Myslím si, že si Yoanna zasloužila vyhrát.

Třetí řada se mi zdála slabší. Vítězka mě nijak nezaujala. Velkou předností téhle řady nejsou totiž účastnice, ale prostředí, kde se soutěž koná.  Většina se odehrává Japonsku (a jdou tam do Metamorphose! XD).
Jedinou světlou postavou pro mne byla matka (ano, fakt) Amanda. Pro mě ideál blondýny: bílá pleť, světlounké vlasy a modré (trochu děsivé) oči. Trpěla nějakou vadou zraku, která z ní jednoho dne udělá slepou.


Čtvrtá řada je nejslabší ze všech sérií, které jsem zatím viděla. Když jsem si snažila vzpomenout, kdo tam byl, tak mě napadlo jediné jméno - Naima Mora. Asi jediná výrazná osoba.
Nakonec celý Circle 4 vyhrála.

Naima měla parádně ostříhané vlasy. Takový extravagantní punkáč (,který na této fotce nejde vidět X_X)

(U ANTM vždycky šiju a myslí si, že při téhle sérii jsem více šila, než koukala. Ono totiž nějak nebylo na co.)

Patou řadu vyhrála Nicole, která mě už od začátku vytáčela svou rozmazleností, dětinskostí a blbostí. Ale nedá se svítit, ANTM je soutěž o modelingu, ne o inteligenci. A ona měla opravdu krásné fotky. (Pro mě je ale šeredná XD)

Já jsem samozřejmě fandila někomu jinému. Tou dívkou byla Kim Stolz. Oboupohlavně vypadající, chytrá a podle mého o moc krásnější než vítězka.
Navíc se netajila svou orientací.
Po Elyse druhá nejoblíbenější soutěžící.

Šestá série pro mě byla šokující. Do poslední trojky se totiž dostala dívka, která nikdy nebyla schopna přijmou kritiku od porotců. Kdykoli jí něco vytkli, tak to svedla na někoho jiného. A pořád kecala a blbě kecala. Takhle se modelka chovat nemůže. Klient platí, klient káže. Pokud klient řekne, že je to blbě, musí se to udělat jinak. Bez poznámek (, to vím z vlastní zkušenosti).
Jade byla prostě mimo a neměla tam co dělat

Pro mě byla z této řady nejlepší Molly Sue, ale vyhodili ji celkem brzo.

Ti, co ANTM neznají asi tento článek nudil, nebo ho rovnou přeskočili, ale doufám, že se tu najdou i tací, kteří odpočívají stejně jako já.
S Tyrou Banks.

(Přednastavený článek, protože dnes trávím krásných 11 hodin ve škole)

5 komentářů:

  1. mám to úplně stejně, skvěle se mi při sledování téhle.. občas hrůzy :D relaxuje. vždycky se bavím tím, jaké ty slečny mají problémy. ale taky z toho občas chytám depky, přece jen ty postavy jim většinou závidím.. můžu se zeptat, jestli to někde stahuješ nebo na to koukáš online? vůbec nikde jsem to na internetu neobjevila :/

    OdpovědětVymazat
  2. některé ty modelky jsou opravdu krásné a zajímavé *-* na ANTM sem nikdy pořádně nekoukala, protože jsem nikdy nezastihla dobu kdy to v televizi běží :D ale hodně lidí to "chválí" nebo spíš říká, že je to dobrá show na odreagování, tak se na nějakou sérii taky podívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Meg : http://rodina.cz/nazor15068277.htm ---první tři řady, dále jsem sledovala na Primě :-)
    Veru: Koukni, myslím, že to stojí za podívání :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně, žádná z těch tvým oblíbenkyní se mi nelíbí, ale to je tím, že máme naprosto odlišný vkus :) Ale musím uznat, že určité kouzlo mají.
    Na ANTM se nedívám, protože mě dokáže rozčílit, když nějaký plešatý obtloustlý chlapík vytkne naprosto štíhlé dívce, že je tlustá. Jako fakt? :D Ale tak jednou za čas to není na škodu, je to taková odreagovávačka, stejně jako pořady tohoto typu, co často běhaj na MTV :D
    A přesně ten první odstavec ... ten mě dostal :D Ono, totiž já si to ze začátku myslela taky, než jsem tě líp poznala, vypadáš na takového toho intelektuálního podivína :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna nedávno jsem opět u ANTM skončila, po několikaleté pauze, kdy jsem tenhle pořad sledovala u nás v televizi. A musím říct, máme stejný vkus! :)
    Osobně mám ale zatím asi nejraději cycle 12 a Allison~

    OdpovědětVymazat