sobota 18. února 2012

Casual wardrobe post: Šaty

Co nosím, když nenosím lolitu? Ano, vlastní i pár kalhot (ten pár myslím doslovně), zbytek mé skříně zaplňují hlavně šaty. (Mám velkou skříň :D)

1. Béžové klasické - Ostrava, Vietnamský obchod za Futurem (kamarádi tomu říkají Billa)
2. Hnědé šaty - slevy v Gate, dávám na ně pásek a jsou úžasné. Mají průhledné rukávky *_*.
3. Proužkované - ze stejného obchodu jako ty první
4. Modré - z Daily postu, slevy NewYorker
5. Černé s lesklou krajkou - slevy Vero Moda
6. Nude šaty - Gate
7. Hnědé "tričkovité" - od Vietnamců, díky materiálu jsou moc pohodlné
8. Modré "tričkovité" - slevy Gate
9. Lehounké černé - H&M
10. "Letní bouře" - nádherné batikované šaty na jedno rameno ze sekáče (Jediná batika, co kdy byla v mé skříni)
11. Klasické modré- sekáč, perfektně sedí na těle :-)
12. Černé s mašličkou - ze sekáče (znáte je z nakupovacího postu)
13.Béžové s krajkou - Kik
14. Svetrové oversized - Topshop
15. Černé s krajkou - Kik
 
16. Růžové kytičky - ze sekáče
17. Celokytkované - původně mamčiny, Topshop
18. Lehounké bílé - anglický second hand
19. Květované na ramínka - Pantalone
20. Krátké loli šatičky - ten obchod v Praze s ženským jménem na J XD
21. "Antické" meruňky - moje vysněné šaty, Vietnamci
22. Světle růžové - H&M
23. Bílé krajkované na jedno rameno - sleva v Teily Weil
24. Modré kytičky - Pantalone
25. Hnědé s knoflíky - sekáč
26. Černé rozevláte - Orsay
27. Černé A-šaty - sekáč
28. Malé černé - Gate (jsou mi obří X_X, musím je prodat :´(  )
29. Černé s "pyramidkami" - sekáč
30. Černé letní - sekáč (koupila jsem si je k moři)
31. Něco, co nejde nijak nazvat a nemám ponětí, jak se mi to dostalo do skříně :D
-
Ze začátku mi bloomers přišly divné a směšné (přítelkyni tak připadají dodnes :D), ale rozhodně se bez nich neobejdu. Vypěstovala jsem si na nich psychickou závislost a mám nutnou potřebu je mít na sobě vždy, když mám sukni (takže vlastně pořád). XD

1. Černé - Porcelain Doll
2. Bílé - Porcelain Doll
3. Úzké bílé kraťásky - Terranova
4. Béžové - trhy, Přerov

5 komentářů:

  1. Některé šatičky jsou vážně moc pěkné. :)

    Ach ano, bloomers, už je vážně na čase si je pořídit, protože mě už nebaví neustále pod sukněma nosit chibi kraťásky ... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že člověk nikdy nemůže mít dost šatů, že? :D
    Některé ti vážně závidím. *-*

    OdpovědětVymazat
  3. s bloomers jsem to měla stejně když jsem ještě nosila sukně, je hrozně divný pocit je nemít :DD
    jinak ti tvou sbírku šatů závidím *-* mě by sice byly k ničemu, nesluší mi takový styl, ale ty v tom vypadáš perfektně! jen tak dál~ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nude z Gate - krásné, 18 + 19 nádhera, ale 23 - asi jsem se zamilovala :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Och! Ty máš takovou spoustu tak nádherných šatů! A líbí se mi jejich různorost v barvách i střizích... jedny krásnější než druhé!

    OdpovědětVymazat