sobota 11. února 2012

Čím víc mám, tím víc utrácím n.1

 V posledních měsících všechny získané peníze tzv. "daním"-odkládám si polovinu na zájezd do Anglie. A to co mi zbyde? Prodám dva kusy oblečení a koupím čtyři. Můj šatník se exponenciálně zvětšuje, ale velikost skříně je konstatní. Tohle je nějaká nemoc. Prý jsem shopaholik.
-
Zase jsem jednou šla na poštu a místo toho došla do sekáče. A nikdy neodejdu s prázdnou.
Sako v oddělení za 10Kč. No to jsem ho tam přece nemohla nechat! Má zapínání výše než většina mých sak, takže jsem z něj naprosto nadšená. Je krásně vypasované. Už se těším až s ním udělám nějaký hodně pánský outfit.
Semišový korzet za 10Kč, který se mi nádherně hodí k mé lustrové sukni! Konečně už nebudu muset vymýšlet co k ní nosit. Korzet ještě projde malým lolifikováním, dostane zlatou výšivku, aby byl dokonalý.
Letní šatičky, které budu nosit i teď v zimě visely na zdi. Hned jsem je musela sundat a ozkoušet. Na těle vypadají božsky. Miluji tenhle styl šatů (a vedle lolity mi právě tohle rve dvířka skříní z pantů XD)
A to nejlepší nakonec. Pravý obří Watsonovský svetr! Jsem naprosto okouzlena- konečně budu moc udělat pořádný John Watson outfit (už jsem zvládla Mycrofta).
A poslední věc je kosmetická vychytávka- matný lak od Essence. Nikdy jsem na nehtech neměla nic lepšího. Je to pouze svrchní lak-udělá matný dojem z jakéhokoli laku. Je to hodně luxusní a elegantní.

Žádné komentáře:

Okomentovat