neděle 26. února 2012

Hop to shop

Pokud nemám naprosto skvělou náladu, tak je nevhodné mi dávat do ruky peníze. Vždycky to skončí rozsáhlým utrácením.
Tentokrát jsem ale opravdu kupovala to, co potřebuju (a ty úžasné botičky s mašličkou, které by mi zničily nohy, jsem tam s těžkým srdcem nechala).
Co mi tedy přibylo do šatníku a kosmetické taštičky?
  • Dva laky od Essence, odstíny: 05 Toffe to go, 98 Walk on air
  • hnědý klobouk z Bijou Brigitte
  • květované silonky z ostravského náměstí
  • svetr z Private Member
  • Prstýnek z Cameieu
  • makaronky (Love it!)





5 komentářů:

  1. Moc pěkné věcičky ^_^ a ještě barevně sladěné

    OdpovědětVymazat
  2. Ten klobouk je super! Těším se na nějaký outfit s ním.

    OdpovědětVymazat
  3. já dneska taky byla na nákupech a taky jen pro to co nutně potřebuju a nakonec sem odjela s prázdnou XD taky jsem chtěla nějaký super klobouk, ale žádný takový jaký jsem si představovala neměli -___- a o botech ani nemluvím..

    OdpovědětVymazat
  4. Jak vidím tu nálepku BON BON na tom sáčku tak závidím. U nás ten obchůdek zrušili. :)

    OdpovědětVymazat