sobota 25. února 2012

Jak jsem "nahlédla" do modelingu část 2

Mluvila jsem o rozhovoru, tady ho máte. Upozorňuji, že na tento rozhovor má autorské práva salón Romantica (ZDE), Šárka Cojocarová a já. Jakékoli porušení autorských práv je trestný čin, takže bacha na to!
------------------------------------------------------------------------------

Mnoha lidem se Šárka Cojocarová zapsala do paměti až minulý rok, kdy obsadila třetí místo na soutěži Česká Miss. Tato mladá kudrnatá dívka však brázdí vody modelingu už delší dobu a sbírá úspěch za úspěchem.  
 
Jméno: Šárka Cojocarová
 Věk: 22let
Místo narození: Svobodné Heřmanice, Moravskoslezský kraj
Úspěchy:
finále Česká Miss 2007, třetí místo Česká Miss 2011, třetí místo v Koreji na International model of the Year, Miss Junior, Miss Europe Junior, titul "nejlepší tělo v plavkách" na Miss Earth 2011 a další
 Studium: Ostravská univerzita
Jaká je: pilná, cílevědomá, přátelská, inteligentní, pracovitá, usměvavá a hlavně úplně normální dívka


(fotka patří salonu Romantica)
Toužila jsi od malička po kariéře modelky?
Asi od třinácti let. Předtím jsem chtěla být samozřejmě princezna. Také jsem uvažovala o vojenské škole. Trošku protiklad.
Jak se může obyčejná dívka stát modelkou? Co jsi pro to udělala ty?
V třinácti letech jsem šla poprvé do agentury v Ostravě, vzali mě a šla jsem dělat kurz pro modelky. Učili nás tam pózovat, chodit a podobné velmi „zábavné“ věci. Ale nakonec je to úplně zbytečné, protože při práci v modelingu musí být člověk hlavně přirozený, takže naučené pózy mu moc nepomohou. Poté jsem šla do agentury v Praze a pak už jsem jezdila po světě.
Považuješ titul druhá vicemiss za svůj největší úspěch?
Byla jsem i na dvou zahraničních soutěžích. Na jedné z nich jsem byla také třetí, ale titulu vicemiss v Česku si asi cením nejvíce.
Byla atmosféra v zákulisí Miss kamarádská, nebo jste v sobě viděly konkurentky?
V soutěži jsem měla svou nejlepší kamarádku, takže po celou dobu soutěže byla i dobrá atmosféra, ale poslední den už byla cítit i konkurence.
Změnilo se po Miss něco? Máš více nabídek na práci?
                V Praze mám dost nabídek, ale jinak se toho moc nezměnilo. Teď se často účastním charitativních akcí.
Je na modelingu něco, co opravdu nesnášíš?
                Nemám ráda neustálé čekání a podpatky.
A co naopak považuješ za nejlepší?
                Cestování a taky je to dobrý přivýdělek při studiu.
Lidé tvou práci často považují za lehkou a zábavnou. To ale asi nebude úplně pravda, jak vypadá tvůj normální pracovní den?
Ráno vstanu moc brzo a jdu tam, kde se koná přehlídka. Dlouho nacvičujeme, dlouho zkoušíme oblečení, dlouho čekám nalíčení, dlouho čekám na kadeřnici. Potom dlouho čekám na přehlídku. Projdu se po mole a za dvě minuty můžu jít domů.
Můžeme tě vidět v různých módních kreacích, ale jak vypadáš v civilu?  
                Jako každá jiná holka. Džíny, tričko a tenisky.
Máš ráda extravaganci? Měla jsi na sobě někdy něco opravdu výstředního?
To se stává docela často. Právě na finále České Miss jsme na sobě měly extravagantní modely.
Modeling ale není pouze o krásných šatech. Kolik lidí se o tebe stará před přehlídkou, focením?
Je jich mnoho- kadeřnice, (něco s make-upem), oblíkačka-holka, která nám pomáhá s oblékáním, choreograf, lidé, co se starají o průběh přehlídky.
Máš ráda společnost? Jsi komunikativní?
Jak kdy. Většinou si ráda popovídám s oblíkačkou, ale jinak v práci moc komunikativní nejsem. Ale jsem i stydlivá. Když jdu například do společnosti, kde je mnoho neznámých lidí, tak mlčím.
Míváš před přehlídkou strach, nebo už to považuješ za rutinu?
Strach, ani žádná nervozita po těch osmi letech není.
Podělíš se s námi o nějaké vtipné zážitky ze života modelky?
Před čtyřmi roky jsem na finále Miss zakopla a spadla. Pak jsem volnou disciplínu dělala s naraženou rukou a se zakrváceným kolenem jsem chodila v plavkách.
Na jakém nejzajímavějším či nejvzdálenějším místě ses díky své práci ocitla?
Směrem na východ v Jižní Koreji, směrem na západ na Kubě nebo v Dominikánské republice. Nejvíce se mi líbilo asi na Kubě, protože tam mají díky režimu úplně jiný život. Bylo to hodně zajímavé.
S modelingem je i úzce spjata štíhlá postava. Jak se udržuješ ve formě? Máš nějaké jídlo, kvůli kterému si ráda „zahřešíš“?
Já se moc neudržuji, i když si občas zajdu do posilovny. Teď jsem navíc i zhubla díky státnicím. Ale jinak to moc neřeším, nedržím žádné diety, podle mě to není vůbec dobré pro tělo. Sladké moc ráda nemám, ale miluji slané brambůrky, to sním klidně celý pytlík.
Kariéra modelky není věčná, co plánuješ do budoucna?
Teď jsem dělala bakalářské zkoušky z angličtiny a francouzštiny. Plánuji, ale ještě další studium, chtěla bych se věnovat jazykům.
Dnes se fotíš ve svatebních šatech. Máš pomyšlení na vdávání? Jak si představuješ svou vysněnou svatbu?
Zatím na to nepřišel ještě vhodný čas, nicméně jako asi každá žena mám představu. Nemám to promyšlené do detailu. Chtěla bych klasické bílé šaty a taky bych chtěla svatbu v kostele. Jsem pokřtěná, takže doufám, že mi to vyjde. Ale nevím, jestli bych chtěla obrovskou svatbu s mnoha hosty, nebo maličkou svatbu jen s nejbližšími. Potom bych chtěla zorganizovat pořádnou párty pro všechny přátele.
Jsi svou prací velmi vytížená, ale nějaký volný čas se jistě najde. Co je pro tebe největší relax?
Teď jsem toho volného času moc neměla, ale jinak ráda čtu, dívám se na televizi. Taky chodím ráda s přáteli ven na skleničku. A jen tak odpočívám.

1 komentář:

  1. Zdá se jako fakt milá holka, a ještě je tak hezká :D Sakra, nespravedlnost :D
    Je fajn vidět, že modelky opravdu nejsou jen hloupé husičky :)

    OdpovědětVymazat