neděle 19. února 2012

Jane Watson

Moje "malá" sestra bude slavit patnáct let, a tak jsme se jako tradičně i mamkou vydaly na slavnostní oběd do místní asijské restaurace.
Sukně byla původně šitá na ženskou verzi "cosplaye" starého Johna Watsona, ale nosím ji téměř pořád.
Triko: Kik, vestička: sekáč, sukně: handmade, silonky Tesco, boty: Deichmann

11 komentářů:

  1. Páááni *.* Ohromně ti to sekne ♥__♥ :D Jsi ta nejlepší ženská verze Watsona na světě.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně sladěná :) Miluju vestičky a tenhle typ bot :) :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý outfit, moc se mi líbí ty barvy!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty delší vlasy ti slušely více :)

    OdpovědětVymazat
  5. šíleně ti to sekne, nikdy bych nevěřila že celohnědý outfit může vypadat tak skvěle! *-*

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásné... !
    Moc se mi to líbí je to elegantní a něžné s nádechem SH XDD a také trochu Vintage! Prostě krásné!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Moc se mi líbí outfity s vestami. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný outfit! Poslední dobou mám chuť do svého oblékání zamíchat Sherlockovskou eleganci, tak je pěkné vidět, že to jde provést tak stylově :)

    OdpovědětVymazat