úterý 21. února 2012

"Pánské" botky

Od svých dvanácti let mám velikost nohy 41-42. Před pěti lety jsme měli obuv typu Deichmann hodně z ruky a tak mi nezbývalo nic jiného, než se spokojit s tím, co nabízely místní obchody.

Jít jen tak ven v teniskách je pro mě naprosto nemyslitelné (kecky považuji prostě za sportovní obuv), takže jsem se většinou dívala po slušných botech na podpatku. Jenže, kdo má trochu větší nohu ví, že boty na podpatku potřebuje prostě trochu větší a tak jsem nikdy nepochodila.
Často jsem se ptala Vietnamců na boty číla 42 a oni se jen smáli se slovy "Velka pani, velka noha, to u nas nebyt!"
A pak jsem se jednoho dne naštvala (slabé slovo), zašla do pánského oddělení a vybrala si krásné polobotky. Asiat za pokladnou se mi snažil vysvětlit, že to není dámské, ale já ukázala na sebe a řekla mu "Velký chlap, velká bota!" Zřejmě pochopil mé rozhořčení a já si za zvuku jeho smíchu domů nesla svoje první polobotky.
Zamilovala jsem se do nich. Byly tak pohodlné. Žádné úzké špice, žádné špatné podpatky. Jen dobrý pocit. (Nechápala jsem, proč na ně chlapi pořád tak nadávají :D).
Reakce lidí byly různé a já opět byla ta divná holka v chlapských botech.

Uplynulo pár let a ty trubky, co neměly na práci nic jiného, než mi pomlouvat obuv, teď potkávám v tzv. "oxfordkách", které velice připomínají mé pánské botičky. Říkám si, že jsou opravdu povrchní.
Až jim Bravíčko ukáže, že mají podprdu nosit až na tričku udělají to?
(Kéž by, byla by sranda! XD)

Jediná věc, co mě na tom fakticky těší je to, že jsem byla zase v módě napřed.
Cítím se jako nepochopený umělec. :D

V Deichmannu je opět sleva kup 3 a ten nejlevnější kus dostaneš zdarma. Nikdy neodejdu s práznou. 
Tentokrát jsem si koupila dvoje pánské-dámské (třetí pár si brala sestra). Už se těším, až se natolik oteplí, že v nich vyrazím ven. 
Já už chci jaro!



5 komentářů:

  1. Výborný vkus! Já včera v CCC také pořídila "oxfordky" :) Mám už jedny od Vánoc s hodně stabilním podpatkem tak jsem k nim ještě přidala světle šedé víc sexy s jehlovým, navíc ve slevě, no nekup to! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo to znám, ale to je tak se vším. Se ti smějou, že něco nosíš a pak to za rok nosí taky, protože bravíčko napsalo, že je to in :D Nechápu lidi. Ale přesně jak říkáš, aspoň si v módě vepředu :)
    A tyhle boty se mi fakt moc líbí, akorát nejsou vůbec v mém stylu, takže žádné nevlastním.
    A ta "scéna" u Vietnamců mě rozsekala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, jaro už by mohlo zaklepat. ^^
    To s tím bravíčkem mě dostalo. :D Ty holky si snad ani neuvědomují, že jim tyhle typy časopisů linkují život.. O.o

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, teď uvažuju ... musím si taky nějaký pořídit! XD poslednín dobou mám tyhle boty ráda, ale jaksi sem je nebyla v obchodech nikde obkouknout...
    a ta scéna u Vietnamců mě dostal XDDD ještě že sem to četla o volné ve škole a ne během hodiny, protože jsem se začla strašně smát XDD *směje se ještě teď* XD

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem asi poslední koho oxfordky nechytily. Mají je skoro všichni, ale mě se to nějak nelíbí. Některým lidem to navíc neuvěřitelně zkracuje nohy a vypadá to děsně divně.....no jo, nadiktovala jim to móda, tak do zrcadla nehledí. I kdyby měly nosit podprdu na tričku jak píšeš. :D

    OdpovědětVymazat