středa 15. února 2012

"Recenze" na laky

Musím se přiznat, že se v kosmetice moc nevyznám. Mé denní líčení se skládá z řasenky, stínů a oblíbené rtěnky (Rimmel). Víc nic. Make-up je pro mě díky bohu zbytečný, protože jsem byla (maminkou) obdarována  docela bezproblémovou pletí. Navíc nevím, kde bych sehnala správný šedozelený odstín na můj obličej (jsem trochu nezdravě barevná no :D).
Ale na jednu věc si potrpím a to jsou laky na nehty. Nejsem moc barvičkový typ, takže u mne nenajdete zelenou, žlutou a podobně, za to vlastním snad všechny barvy od pískové přes meruňku až po tmavě hnědou.
Vyzkoušela jsem všechny možné značky i neznačky.

Laky od Vietnamců mají většinou docela tendenci se odlupovat nebo špatně schnou. Vlastně jediné laky, se kterými jsem od nich spokojena jsou ty zdobící s malým štětečkem. Jen bych nechtěla vědět, co to obsahuje, že to nejde dolů ani odlakovačem a musím to vždycky seškrabat. Ale aspoň to neodrbu.

Dále vlastním pár She- laků. Zdají se mi barevně slabší, takže většinou aplikuji 2 vrstvy. Taky se mi zdá, že se celkem loupou.

Nakonec jsem ale zakotvila u jediné značky, od které mi vyhovují všechny typy laků. Ta značka je Essence. Velké plus je podle mě sytost barev, u některých stačí jen jedna vrstva, u jiných jsou nutné dvě, ale pak je barva opravdu výrazná a krásná. Další výhodou je lesk, který vytváří dojem profesionálně udělaných nehtů, i když to úplně neumíte. Navíc mám pocit, že se hodně dlouho neloupou (vždycky mi lak spíš odroste od krajů, než aby se mi oloupal).
Navíc tahle značka dělá různé vychytávky a svrchní laky. Zatím mám jenom svrchní matující a z něj jsem prostě nadšená.
Navíc je levný (30Kč), takže má všechna plus, které může mít.

Moje osobní laky:
 Zleva:
1. Tmavě hnědá Essence se třpytkami (za pět korun v akci :D), odstín 40 Absolutely stylish - Skvělá koupě. Třpytky jsou opravdu decentní, takže si nepřipadám jako nějaký diskant. Barva je hodně tmavá.
2. Lila od Essence, odstín 27 No more drama - Vypadá skvěle, ale když ho přetřu matujícím vypadá ještě lépe.
3. Matující od Essence (50Kč) - Jednoduše řečeno jsem do něj zamilovaná :D
4. Café latté od Esence, odstín 34 Walk of fame - Velice netradiční barva kávy s mlékem. Elegantní a nápadný.
5. a 6. S-he perleťový fialový a perleťový světle hnědý - Oba už moc nepoužívám, jsou hodně lesklé, třpytí se
7. a 8. Laky od Vietnamců - Světlé barvičky pro francouzkou manikúru, kterou si dělám, když chci vypadat jako princezna

Doma se samozřejmě nachází ještě plno laků, ale ty už nejsou moje osobní. I když si občas půjčím mamčin červený. Je to krásné, připadám si jako dračice, ale nakonec si buď kousek laku někde urazím nebo se mi prsty při odlakování zabarví do růžova X_X a zase se rychle vrátím ke svým hnědým tónům.
 A jak lakuju? Většinou jen jednou barvou, úplně obyčejně. Vrchol je asi francouzská manikúra. Byly doby, kdy jsem si s nehty dost hrála, ale nakonec jsem přišla na to, že je někdy v jednoduchosti opravdu krása.

A co vy? Co používáte za laky? Jak zdobíte? Nějaké vychytávky?

2 komentáře:

  1. Nehty si samozřejmě lakuju a taky se zrovna nevyžívám v barvách, většinou mám laky přirozených odstínů. Připadá mi to na nehtech elegantnější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sice se moc nemaluji, ale téměř si nedovedu představit vyjít bez nalakovaných nehtů :D Mám snad všechny odstíny růžové,červené,fialové a hnědé, spíše jsem na tmavší barvy na krátkém "sestřihu" nehtů :))

    OdpovědětVymazat