čtvrtek 16. února 2012

Wardrobe post část druhá: Vše, co patří nahoru

Není žádný lepší důvod k úklidu, než šatníkový post - aneb celé ráno jsem strávila zaházená oblečením a snažila jsem se z té "příšery" vylést.
Nakonec se to povedlo i s pár snímky.

a) trika (vždy zleva), neuvádím-li obchod, znamená to, že je ze sekáče nebo od Vietnamců
1. Hnědé s kytkami:  10Kč - je krátké a cokoliv s ním vypadá strašně retro :D
2. Kytičkové s mašličkou - asi Pantaloone (nebo jak se to píše)
3. Bílé s kamejí - Caliope
 4. Černé s krajkovými zády - Jedno z mých nejstarších a nejoblíbenějších trik z našeho anglického second handu.
5. Bílé retro s kamejí - z Gate, je dost krátké a hodně se krčí, ale v létě je ideální :-)
6. Lesklé polokrajkové tílko - Nedávno mi ho dala maminka, přemýšlím nad nějakým gothic outfitem
 7. Celokrajkové černé - z Orsay, musí se pod ním nosit triko, protože je opravdu průhledné
8. Světříkové triko - myslím, že z Gate
9. Krásné s mašlí pod krkem- Orsay, už ho mám dlouho a je takzvaně jeté, ale mám ho stejně moc ráda, je z takového toho lehkého svetrového materiálu a má krásné knoflíčky :-)
10. Průhledné krajkové  triko pod korzet 1
11. Průhledné krajkové  triko pod korzet 2
12. Korzet černý bez kostic
 
13. Poloprůhledné triko s motivy gejš - Musím vymyslet, jak to triko hezky zakomponovat do lolity.
 b) košile
14. Košile se špičatám límečkem
15. Košile s kulatým límečkem a balonovými rukávky
16. Košile s "fiži"
17. Bílá košile s "turnýrou"- šikovně střižený spodní díl košile vytváří na lolita sukni dojem turnýry. Koupila jsem ji v Praze na Václaváku v mém oblíbeném obchodě, jméno vám ale neřeknu...,ale je to myslí ženské jméno na J XD
 18. Hnědá vestička - Nádherný kousek, který jsem našla asi až po půl roce hledání
19. Černá proužkovaná klasická vesta -  Kdo ji nemá? :D
20. Černá vesta pod prsa - Když jsem ještě měla velké prsa, vypadalo to strašně směsně (kojná XD), ale teď už to vypadá parádně :D
21. Šedá vestička s proužky - Jsou v ní růžové nitky a vypadá velice žensky
22. Krátký svetřík s "krajkou"- Promod aneb byl drahý, ale musela jsem ho mít XD
 23. Hnědošedá košile- Asi můj nejoblíbenější kousek *_*
c) saka
24. Bílé sako- Gate
25. Modré sako - Topshop
26. Černé sako - poděděné po mamince
27. Sherlockovský kabátek - Jediná jeho chyba je to, že mu nedrží límeček nahoru, takže nemohu provádět typické prostocviky :D
28. Béžové sáčko - Zbožňované a nošené skoro pořád
 
d) kabát
30.Kabát z Bodyline -  jediný můj kabát , který se dá nosit k lolitě. Má už druhý rok a už je trochu opotřebovaný, ale stejně to mám moc ráda



3 komentáře:

  1. Některé věci ti strašně závidím, ale uklidňuje mě to, že bych se do nich stejně nevlezla :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Některé věci bych si okamžitě přivlastnila. ;)
    Proužkovanou vestičku mám taky (dokonce asi stejnou - viz. http://megamisamaaiko.blog.cz/1202/wardrobe-post-konecne-xd :D)
    Ale ta pod prsa, je úžasná. O.O
    A nejvíce mě dostalo, že 13ku mám doma a nosím ji na spaní. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na spaní? :D A já to chci cpát do lolity XD

    OdpovědětVymazat