pondělí 13. února 2012

Wardrobe post část první: Sukně a šaty

I když to v poslední době vypadá, že Reiko jako lolita umřela, není to pravda. Čas od času vytáhnu loli i do školy, ale nikdy nejsou žádné fotky. Ráno odcházím za tmy a večer se za tmy vracím (navíc hodně použitě vypadající). Teď jsou prázdniny, ale pro změnu nemám fotografa.
Navíc jsem toho dost prodala- buď proto, že už to nenosím a nebo proto, že mi to padá na boky X_X, což úplně nenávidím. Ale stejně mám lolity skoro celou skříň.
Podíváme se, co tu máme za sukně.

 a) české švadlenky
1. Classic od Ophelie- Koupila jsem ji od Veni v CC. Je skvělá a hlavně dlouhá, ideální pro takovou vytáhlinu jako jsem já. Je to jedna z mých nejoblíbenějších sukní.
(Poslední dobou mám radši práce českých švadlenek než Bodylinu a podobně. Doufám, že Ophelia udělá nějaké nové sukně a já budu mít to štěstí jednu z nich koupit.)

2. Kafíčko od Pet-chan- Druhá nejoblíbenější sukně. Kupovala jsem ji ještě jako těžce závislá na kofeinu (nyní je čajová odvykačka-od čerta k ďáblu? XD). Hnědá je moje jejoblíbenější a nejzastoupenější barva v šatníku, takže jí můžu kombinovat s čímkoli.
(Ohledně českých švadlenek: Brousím si zoubky na jakoukoli classic sukýnku od Danielle, jenže to samé dělá celá komunita, takže si myslím, že nemám šanci. A po šatníkovém postu bych taky chtěla nějakou originální sukýnku od Anasis. Ta holka je víla!)

b) jako Bodyline
3. Kytičkovaná s vysokým pasem- Velice výrazná sukně, která se dá kombinovat snad jen  jednoduchým trikem. S halenkou už mi to prostě přijde moc. Jako jediná moje sukně byla pochválena od mého kamaráda, takže ji mám o to radši.
4. Bílé bambulky- Sukýnka je nádherná, ale má jednu zásadní chybu- guma je prostě škrtící nástroj, ale to je pro Bodyline celkem typické. Druhý problém téhle sukně je délka, která není přispůsobena vysokým Evropankám. Ale stejně se mi jí nechce zbavovat :D
c) Qutieland
5. Lustrová sametová sukně- Je velice slavnostní a dlouho jsem ji kombinovala jen s černou halenkou. Naní jsem si koupila korzet přesně stejné barvy a vyzdobím si ho tak, aby to dohromady vypadalo jako šaty. (Tahle sukně vzbuzuje asi nejvíce nechápavých pohledů. Musím říci, že se ani moc nedivím :D)

d) upravovaný second hand
6. Hnědá sukně- moc oblíbená, dost dlouhá a jednoduchá sukně. Je sice celkem nenápadná, ale ani to občas není na škodu. Původně byla dlouhá. Zkrátila jsem jí a dodala krajku.
7. Jedoduchá skládaná s krajkou- Jedna z mých prvních sukní. Původně dlouhá až na zem, zkrácená, obšitá kraječkou.
8. Jedoduchá modrá skládaná- Půvidně jí měl potkat stejný osud jako předchozí, ale nikdy jsem se nedostala k našívání krajky. Našla jsem ji asi po roce v látkách na opravy a hned jí nadšeně vyndala. Je skvělá jak se spodničkou tak bez spodničky.
e) handmade
9. Kostkovaná sukně- Moc pěkná, ale špatně se kombinuje, protože jsou všechny odstíny barev takové hodně specifické. Zhubla jsem z ní, ale nakonec jsem si jí zase upravila, abych ji mohla nosit.
10. Watson kostkovaná sukně- Když jsem tu látku viděla na Flex-texu, tak jsem ji prostě musela mít. Vzala jsem jí obrovské množství, takže z ní mám sukni, udělala jsem sukni pro přítelkyni a ještě mi zbylo asi pět metrů. A z toho budou šaty. Musím se v tom šití někam posunout :-)
d) spodničky
Sama teď vyrábím desítky spodniček a sama mám jen jedinou totálně bez objemu. Mou starou bílou jsem si neskutečně zašpinila (sedět na trávě je kravina X_X) a rozhodla jsem se ji vyprat. No, co vám budu povídat- chcípla tak moc, že jsem si řekla, že si radši ušiju novou. Jenže tak nějak pořád šiju, ale nikdy ne pro sebe.
11. Červená spodnice- Je dost zajímavá i jako svrchní sukně, jen se pod ní musí něco vzít, protože je strašně průhledná.
e) šaty
To nejlepší a nejkrásnější nakonec.
12. Šaty z Bodyline- Moc jsem chtěla hnědé šaty. Možná jsem udělala chybu, že jsem si vybrala takové princeznovské, protože v nich nemůžu do školy a kdykoli je mám (i doma) na sobě, tak se bojím, že si je zašpiním nebo jinak zničím. Ještě nebyly na pořádné procházce venku, ale už se na to těším. V nich si opravdu připadám jako viktoriánská šlechtična.
Tak to je vše z mých sukní a šatů. Mé halenky, trika a hlavně doplňky budou v dalších postech.
(Docela přemýšlím i o civilním šatníkovém postu-aneb co nosí Reiko, když nenosí lolitu?)

6 komentářů:

  1. Ta lustrová sametová sukně se mi líbí asi nejvíc :)
    Jsem si myslela, že s lolitou končíš a ty máš pořád plno věcí :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, ta lustrová je překrásná. ^^
    Ale ta červená z BL je taky moc pěkná, vždycky jsem nad ní na jejich stránkách malinko slintala. XD
    A těším se, až tě v těch hnědých šatech uvidím. ^_~

    OdpovědětVymazat
  3. tu sukni z Qutielandu ani nevím že máš oO je nádherná :) a šaty z BL taky, těším se až bude trochu tepleji a konečně tě v nich uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta s tím vysokým pasem je nádherná!! :) Já miluju tyhle věci do pasu a k tomu jenn třeba jednoduché tílko ;) Fakt krásná, i barevně, chválím!

    OdpovědětVymazat
  5. AWWWWWWWWW!!! 5 je krásna...ale 6 a 9 <3 jsou tak nostalgické! O,O! ANOOO KRÁSA!

    Jinak moc pěkně děkuji za oslovení víla XD <3 Ano ano...moc ráda ti něco ušiju <3

    *Tvůj blog jsem našla teď náhodou ale hned se mi moc líbí!*

    OdpovědětVymazat
  6. Anasis: Teda, jsem moc ráda, že jsem ti "padla" pod myš a dostala ses mi na stránku.
    Na sukýnku už teď šetřím :D, jsem z tvé tvorby opravdu unešená

    OdpovědětVymazat