pátek 17. února 2012

Wardrobe post část třetí: Doplňky

Ani můj zázračný kufřík plný doplňků neunikl úklidu a následného nafocení obsahu. Musím se přiznat, že jsem byla mnozštvím doplňků, které jsem za ty léta nastřádala docela překvapená :D

a) Prstýnky
1. Stříbrný s černým okem - Keltská noc 2009
2. Stříbrný s černým okem 2 - Keltská noc 2010
3.  Černý - půjčený od maminky a zatím nevrácený
4. Černá kytka - Nevím z jakého obchodu, ale už je strašně omlácená a rezaví X_X
5. Kávový muffin - z nějakého online shopu s fimo- výrobky
6. Hodiny - Gate
7. Žába - Moje milovaná žába z Bulharského tržistě. Je to ten nejoriginálnější prstýnek, který mám.
8. Kamej ve zlatě - Od kamarádky mojí sestry, která prstýnek považovala za hnusný, staromódní a nenositelný. Dokážete si představit, jak ráda jsem se ho ujala. XD
 b) naušnice
9. Červené perličkové - Přerovské trhy
10. Koláčky - ze stejného online fimo obchodu jako prstýnek
11. Kytičky bílé plastové - Gate
12. Kytičky s mašličkou béžové - Terranova
13. Perličkové v krabičce - Avon
14. Zvířátka a vločky- Terranova
15. Růžové kamejky (přivěšené za zvířátka) - Terranova (myslím)
16. Hodiny - přerovští Vietnamci
17. Velké kameje - Praha
18. Malé kameje - po babičce
19. Hodiny s mašličkou- Six
20. Růžičkové - přiznám se, že nemám ponětí XD
21. Stříbrné gothické - Six
22. Pecičky - Gate
23. Perličky - poděděné
24. Koule - Gate
25. Naušnice s vločkami - handmade z vánočních ozdob XD
26. (zapomenutý) Prstýnek - Six

c) náramky
27. Kovový lístek - Koupený na kovářském festivale na blízkém hradě, možná není moc loli, ale je to opravdu nádherná práce 
28. Náramek růžička - Praha, myslím Terranova
29. Náramek s kamejí- Caliope

d) co se jinde nevešlo
30. Korunka od Porcelain Doll - neumím ji zalakovat, aby držela X_X
31. Brož - Terramova?
 e) řetízky
32. Růžový králík - Gate
33. Zrcátko - Taily Weil
34. Zelená kamej - Gate
35. Klícka - Gate
36. Růžička - ???
37. Šedá malá kamej - objednaná přes E-bay Pet-chan
38. Šedá kamej velká - stejně jako předchozí
39. Kameje na zlatě - nevím :D
40. Kytička - Gate
41. Medailonek s diamantem - Gate (jeden z mých nejoblíbenějších šperků)
42. Muffin s kávou - poslední část setu z netu XD
43. Diamant - od maminky
44. Kamej s kytičkou - Fler.cz

f) hodiny
45. Cibule - nějaký obchod s bižuterií
46. Hodiny koule - Gate
47. Bodyline cibule

g) perly a perličky od každé barvičky
48. Klasické dlouhé bíle

49. Béžové od maminky
50. Hnědé - Vietnamský obchod
51. Modré - Vietnamský obchod
52. Černé mega koule - nemám ponětí
53. Červené od Vietnamců
54. Trojbarevky od maminky
55. Mašličkové - Z Terranovy?
56. Chlupaté - NewYorker
57. Pískové - poděděné
58 a 59. Bílé vlastnoručně dělané
60. Fialkové od Vietnamců
61. Bílý (co jde špatně vidět) - od dědečka, kterého jsem nepoznala (původně mamky)
62. Megadlouhé černé perly
63. Perličky s kraječkou- Caliope?
64. Obojek s kamejí- handmade, kamej z Fler.cz

h) náramky
65. Trojbarevný k řetízku
66. Moc moc bílých
67. Modré od sestřenky na ánoce

 ch) co zbylo
68. Černý gothic z Bijou Brigitte
69. Černá kytička od Durcenwe na minulé Vánoce
70. Přívěsek od sestřenky
71. Brož z Gatu
72. Perličková brož - poděděná
73. Mašle do vlasů z Gate
74. Hodinky Emily the Strange
 75. Klobouček na sponce od Vietnamců
76. a 77. Růže od Vietnamců
78. Kytka na gumičce-čelenka- Kik
79. Brož s králíkem - darovaná
80. Černá kytičkovaná čelenka- Kik
81. Gothic čelenka se síťkou - ???
82. Perličky od Vietnamců
83. Mašlička na čelence - ??
84. a 85. Mašle z Bodyline
Konec! (Kdo byl statečný a došel až sem? XD)

8 komentářů:

  1. Jsem statečná :DDD a spíš jsem se proslintala až sem, sice většina věcí není v mém stylu, ale i přesto jsou krásné *___*

    OdpovědětVymazat
  2. Ten růžový králík z Gate je hodně rozšířený jak vidím. Taky ho mám a mnou to rozhodně nekončí. :D
    I když původně jsem si ho kupovat nechtěla, ale když jsem přišla do Gate, visel tam chudák poslední. Jedna z mála věcí, kterou jsem tím pádem koupila impulzivně.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna koukám na tvé naušnice a říkám si.. po prkýnka od kud má ty nádherné sněhové vločky??! hand made!! Ale ty z Teranovy jsou také skvostně! Mám pro vločky slabost

    OdpovědětVymazat
  4. Stačí zajít k Vietnamců před Vánoci na ozdoby a dát si je na naušnice :D
    Aneb rozhovor doma:
    Mamka: Co s tím děláš?
    Já: Budou to naušnice!
    Mamka: A já myslela, že tím nazdobíme stromek!

    OdpovědětVymazat
  5. Taková překrásná sbírka! A nejvíce mne zaujal prstýnek se žabkou, to je velmi originální!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. AHoj, máš opravdu nádherné šperky. Už dlouho nosím gothic styl. Kdybys chtěla cokoliv prodávat nebo třeba vyměňovat, ozvi se :)) angeliiis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat