sobota 18. února 2012

Žádný vlasy, žádný stresy

Takto oblečená jsem včera vyrazila za kadeřnicí, aby mě zbavila nevkusných delších vlasů, co se mi kroutily na krku. Kadeřnictví je pro mě asi nepříjemnější místo než zubařské křeslo, takže jsem to trochu protrpěla, ale s výsledkem jsem spokojená. Délku jsem nechala, už to skoro vypadá jako krátké mikádo. Teď mě tam zase minimálně dva měsíce nikdo neuvidí.

Pak následoval celý dlouhý den s mou Drahou. Procházely jsme se venku a já si užívala ten parádní pocit promrzlých nohou (jo, vím že je to divné XD).
 Na první fotce zanikají barvy a i tady to dost pokulhává. Šaty jsou v barvě "nude" a silonky jsou taková ta strašně výrazná modrá - "electric blue"?
Šála: mamčina, šaty: Gate, silonky: Esprit

6 komentářů:

  1. Parádní kombinace. ^^v
    A ty krátké vlasy ti fakt sluší. Kdo by si kdy pomyslel, že před pár roky, co jsme se viděly prvně, jsi měla tá~~~~~~k dlouhé vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to a outfit je úžasný. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. mco ti to sluší ^^ mám ráda tuhle modrou~

    OdpovědětVymazat
  4. super modra:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Neobvyklá barevná kombinace... ale přesto to vypadá krásně a zajímavě! <3 Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat