pátek 30. března 2012

BB cream, ideální pro zelenokožce!

Nikdy jsem make - up nenosila.

Nikdy jsem make - up nepotřebovala.

Dobře, kecám.
Na focení nebo nějakou společenskou akci se celkem hodí. Jenže když jsem si ho půjčila od mamky, tak byl moc tmavý a když jsem si pujčila od sestry, tak byl sice světlý, ale oranžový! Vypadala bych jako přezrálý pomeranč! Pokud si myslíte, že má sestra nějaký šuntský make - up, tak jste na omylu. Myslím si, že je to zrovna ten nejlepší produkt z toho, co máme v naší zemi na trhu.
Jenže já jsem zelená! Zeleno -šedá. Vlastně tak nějak pořád vypadám jako po tahu. Navíc mám kruhy pod očima, takže to ten dojem ještě posiluje.
Jenže všechny make upy jsou do hněda nebo do pleťova. Nikdo tady nepočítá s goblinní kůží (tak říká odstínu mé pleti spolusedící).
To je diskriminace zelenokožců! :D

Pár měsíců zpět začal v Česku velký humbuk kolem BB creamu. Konečně něco, co má ten správný odstín! (Pak že jsou Asiati žlutí, když jsou zelení! :D)
Už bylo jen otázkou času, kdy si taky jeden pořídím.

A teď už k samotné recenzi na Skin 79, Super+ (klasické růžové balení)

Efekt: Pleť je krásně sjednocená a i bez pudru se neleskne (aspoň mě ne). Nemám ale pocit, že by krém nějak moc kryl. Zakryje mi kruhy pod očima, jizvy, ale myslím si, že nějaké horší akné by asi šlo dost vidět. Ovšem to jsou jen domněnky v praxi neověřené, akné se mě moc netýká.

Konzistence: Psala jsem vám někdy jak z duše nenávidím krémy? Nejsem schopna se dotýkat ničeho mastného, takže si sháním speciální rychlevsakovací tělové jogurty nebo gely. Při představě Nivey a podobně se mi zvedá kufr (a to doslova). Blé! Celkem jsem se bála toho, že mi bude BB cream dělat špatně, ale nezdá se mi vůbec mastný a vsákne se za malinkou chviličku po té, co ho namažete na obličej.

Pocit: Jsem dost háklivá na líčení. Strasně málo věcí mi vyhovuje tak, abych to byla schopna používat denně. Mám jen své oblíbené produkty a s jinými na mě nechoďte. Make - up mi byl vždycky protivný, ale BB cream na sobě ani necítím.

Přirozenost: 100%! Nikdo na mě nepoznal, že na sobě mám BB cream. Žádné masky nebo indiánské líčení alá "jdem na medvěda, bratři". Ćlověk by musel být asi velký "umělec", aby na sebe napatlal tolik BB creamu, aby to šlo vidět.

Zdraví: Podle obalu by měl krém chránit před UV a částečně bělit, ale to bych vám neodpřísáhla. Jen jsem si všimla, že mám pleť jemnější a hydratovanější (na obličej ani krém nepoužívám, protože bych se zcvokla).


Cena: Přibližně 300, což se mi nezdá moc. Čekám, že mi dlouho vydrží.


Rychlost dopravy: Až překvapivě rychlá! 10 dní mi přijde dost málo.


Takže za mě rozhodně ano. 
Co na to říkají oranžokožci? :D


5 komentářů:

  1. souhlas souhlas o těch make upech! nevím jak jsem mohla celý život žít bez BB creamu a jen s tím debilním oranžovým makeupem! XD mám hrozně světlou plet, takže jde všechno vidět a BB cream nejde vidět vůbec, jen když to člověk hodně přežene XD cena je skvělá a mě při každodenním používání vydržel půl roku, což je slušné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si pučuju od mamky ten od garnieru a má stejné přednosti jako popisuješ XD
    Ale kryje teda podle toho jaká se dá vrstva. Menší rudé pupínky schová, s většíma jsem se ale nikdy ani nenamáhala to zkoušet.

    Jinak taky nesnáším mastné krémy a podobně. Proto jsem taky dřív odmítala používat make-up. Maximálně jeden svůj osvědčený krém od Yves Rocher s měsíčkem, protože se vsakoval obrovskou rychlostí a stačí ho neuvěřitelně málo na celý obličej. Kromtoho se mi s ním dobře léčí jizvy po akné. Přes ty patlat nějaký makeup byla taky věda. Jsem ráda že jsem BBcream vyzkoušela a nemusím se namáhat dál. Navíc má narozdíl od toho mého krému nějaký ochranný faktor a od chvíle co začlo svítit slunce se bez něj neobejdu.

    OdpovědětVymazat
  3. BB krémů je fakt hodně, který konkrétně hodnotíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skin 79, Super+------nějak jsem nezveřejnila shopping update

      Vymazat
  4. Musím přiznat, že mě zrovna Skin79 nevyhovoval. Připadal mi našedlý až moc a docela mastný v porovnání s jinými BB creamy, které jsem vyzkoušela :)
    Mým miláškem je zato odstín 21 od Misshy~

    OdpovědětVymazat