pondělí 5. března 2012

Be optimistic!

Jsem strašně optimistická osoba.
Tedy snažím se jí být.

Jako mladší jsem si prošla takovým tím typickým depkařením a nošením černé barvy, Ale časem jsem zjistila, že mi to nepomáhá. Že když ukážu světu, že jsem smutná, tak nepřestanu být. Jen se mi buď vysmějí nebo mě začnou litovat. Nevím, co snáším hůř, obě varianty mě vytáčí. A tak jsem se na "smutnění" vykašlala, protože mi nic nepřineslo. Spíš mě ještě více ubíjelo.

Snažila jsem se v sobě najít tu sílu pokračovat dál, ať byla rána jakkoli hluboká a najít si na každé špatnosti něco dobrého. Nakonec se mi to povedlo. A provozuji to do dnes.
Myslím si, že život je moc krátký na to, abych trávila hodiny sebelitováním, brekem nebo jinou nepříjemnou činností. Většina lidí, kvůli kterým se pláče si to stejně nezaslouží.

 Tak radši vyrazím do přírody. Někam daleko od lidí. Někam, kde budu sama a budu se moci znovu nabít tou pozitivitou.
Když mě něco moc vytočí, tak ze sebe musím tu špatnou energii nějak dostat. Jdu běhat, na bazén, jezdím na kole, posiluji. Vybíjím si zlost a ještě pro sebe něco dělám. A je to efektivnější než nějaké nadávky a mírumilovnější než mlácení živých bytostí (ne, že by si těch pár facek někdy nezasloužily!)

Soustředím se na maličkosti. Na východ slunce, na zpěv ptáků, na  barvy kytek. Je tolik drobností, kterých si normálně nevšímáme. Svět kolem nás je  krásný (i přes všechny ty továrny).

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Život je kámoš a hajzl a šmejd,
tu slunce zasvítí tam začne lejt!
Děláš co umíš a stejné pak čumíš.
Tak zavři oči a nech to bejt!
(na gifech Jeremy Brett, text "Život je kámoš"-Krysař)





5 komentářů:

  1. No počkej, ale nemyslíš si doufám, že černá barva souvisí se smutněním? :D Já jsem totiž optimista, ale černou barvu mám moc ráda. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Né, já to myslela tak, že někdo nosí černou, aby ukázal to, jak se cítí děsně (proč považuji za smutnější bílou? :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle napsáno, nemohu než souhlasit!

    OdpovědětVymazat
  4. To já si zas říkám, že člověk si jednou za čas zadepkařit musí (měsííííčky :DDD). Ale já se vždycky děsně rychle oklepu, protože si řeknu, že jsem boží (menší egoista :D).

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá je v některých východních zemích smuteční barvou. Že by proto? :D Jenže i bílá patří mezi moje nej, takže ať budu v jakkékoli části planety, pořád držím smutek ... :D :D :D

    Kira: vidím, že stejně jako mě, i tobě musí pro ego přistavit ještě jeden vůz, když někam cestuješ? :D

    OdpovědětVymazat