čtvrtek 8. března 2012

Co mě dokáže spolehlivě namíchnout

1. Alkohol v rukou nezletilých a nezodpovědných - Už jsem to psala mnohokrát. K alkoholu mám prostě odpor. Toleruji dobré víno v malém množství, přípitky nebo ochutnávání slivovice, kterou dělal děda. Pokud ale někdo má potřebu se při každé příležitosti zkalit je to pro mě naprostý zoufalec.

2. Cigareta v rukou nezletilých - Ničit si zdraví za peníze rodičů. To je teda humus. Nevypadá to elegantně, nevypadá to ani dospěle. Vypadá to prostě jen trapně a křičí to do světa "já jsem puberťák a chci být strašně moc cool"

3. Drogy v jakýchkoli rukou - Nedokážu si představit, že bych ublížila někomu pod vlivem nějaké omamné látky. Vlastně celá ta představa, že bych o sobě nevěděla, že bych si něco nepamatovala, je děsivá. Zajímalo by mne, jestli všichni ti teenageři, kteří experimentují s drogami přemýšlí o tom, co by se mohlo stát. Ale pochybuji, spíš chtějí být "drsní".

4. Protiřečení - Když někdo mluví, tak ho poslouchám a pamatuji si. Pokud člověk řekne něco zásadního a za pár dní (ne-li minut) si začne protiřečit, tak si toho vždycky všimnu. Pokud se mi dotyčný snaží tvrdit, že nikdy neměl jiný názor, tak mám chuť si pořídit diktafon. A nahrávat to!

5. Blbost - Kamarád vždycky říká "představ si, jak je průměrný člověk blbý a pak si uvědom, že většina z nich je ještě blbších". Chápu, že každý není Einstein, ale co je moc, to je moc. Obzvlášť když jsou na svou omezenost ještě pyšní.

6. Přetvářka a pokrytectví - Když si o někom myslím, že je kretén, tak to dotyčný ví jako první. Nejsem zrovna stvořená na pomlouvání a na jiné pipkovitosti. Jsem prostě upřímná. Ovšem nemůžu z toho, když někdo někoho pomlouvá a pak za ním doleze a baví se s ním. To je tak povrchní a hnusné! Bezpáteřnost.

7. Touha zapadnout - Nikdy předemnou neříkejte, že něco děláte pro to, aby jste zapadli. Zapadnout totiž můžete leda do hnoje. Myslím, že každý je kým je a pokud má potřebu dělat něco, co by nikdy jindy nedělal jen kvůli tomu, aby se někomu zalíbil, tak je to blbec.

8. Sprostá mluva - Někdy si ráda zanadávám a nejsem žádná světice. Ale nesnáším, když mi někdo říká ze zvyku vole, nebo hůře. Nejsem žádný vykleštěnec, tak si to nechte.

9. Špatné sezení v sukni - Když má holka sukni, má sedět jako dáma. Pokud si sedne obkročmo na židli, tak ze sebe udělá akorát naprostého trotla a nevychovance. Že je to tak pohodlné? Paráda, tak si vem kalhoty, protože mě spodní prádlo nezajímá.

10. Lež - Chápu, že někdy se lhát musí. Ale lhát se musí umět a pokud se mi lže a já to poznám, tak se měním v boha pomsty.

A co nesnášíte vy?
(Mimochodem dneska jedu na výlet do Brna pro výsledky jedněch moc únavných testů, jsem zvědavá na výsledky)

5 komentářů:

  1. Nemohu než ve všem souhlasit! :)
    Obzvláště jsem souhlasně pokývala hlavou u druhého bodu, když jsem si vzpomněla, jak jsem šla před několika dny nakoupit. Cesta do obchodu vede kolem základní školy a zrovna jim skončilo vyučování, což v praxi vypadalo tak, že všichni do jednoho stáli před budovou, opření o zdi nebo ve skupinkách, a kouřili. A já přemýšlela, jak strašně cool se ti blbečci musí cítit...

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo, já třeba pomlouvám ráda ^^ :DDD Drbyyy *evil pohled*
    Ale cíga, alkohol a drogy? Fackovala bych. Je to tak hnusné a ubohé.
    Ke sprosté mluvě, no přiznám se, že někdy nadávám jako dlaždič (třeba když si skopnu palec bo tak) :DDD, ale jinak se to snažím omezovat a vymýšlím si nadávky typu: ty jsi ale bambus a tak :D
    A o "zapadání" někam mi ani nemluv, bych střílela.

    A co vadí mě? Nejvíc asi to, že někdo vypadá jak hovno a ještě kritizuje lidi, co se o sebe starají. To mě vždycky vytočí do běla.
    Nebo když mi někdo říká bárbíno, to by mi ani nevadilo, kdyby to pro ně neznamenalo: naprosto vypatlaná kravka bez mozku.

    OdpovědětVymazat
  3. Alkohol, cigarety (ty obzvlášť v dívčích rukou) a drogy nesnáším absolutně nejvíce. -.-
    A s ostatními věcmi také více méně souhlasím. Proč není více lidí jako ty? XD

    (jen to protiřečení se mi někdy stává, ale to je vinou toho, že se mi občas v mozku perou osobnosti a každá má lidi v mém okolí jinak ráda :D :D :D)

    OdpovědětVymazat
  4. První 3 body nesnáším taky :D. A hoooodně k tomu nesnáším hlášku jejich uživatelů (zvlášť nezletilých) ,,na něco přece umřít musíš" Na něco jo, ale proč mám umírat v bolestech, nebo při jiných následcích dlouhodobého poškozování svého těla jako třeba můj děda? Stějně tak mě vytáčelo když mi na základce spolužačka po zjištění že nemám zájem zkusit kouření řekla ,,Proč? Až budeš velká tak budeš přece stejně kouřit"
    Stejně mě štvou lidi co si myslí že jsem ,,z přísně křesťanské rodiny" a jiné kváky toho druhu jen proto že jsem kouřit ani nezkusila a v životě jsem se neopila a netoužím po tom. Stejně je mi blbě dřív než bych to vůbec stihla. Ostatně i kdybych byla z takové rodiny, tak co. I křesťani leckdy hulí jak fabriky a víra s tím nesouvisí.
    Tím se dostávám k tomu že nesnáším předsudky. A to že když někomu řeknu že nemusí být jeho každé druhé slovo sprosté označí mě za dítě, protože dospělým to nevadí. To je na facku. Nebo netoleranci. Když můžu jako nekuřák a astmatik tolerovat že si kamarád předemnou zapálí když sedíme v kuřácké kavárně, proč nemohli někteří tolerovat moje akné za které jsem ani nemohla. A těším se na tu dobu kdy se bude tolerovat jiný vzhled.
    Jo a ještě nenávidím hrubky. Když někdo napíše ,,skurvisin" (s prominutím) a ještě se hájí tím že není potřeba psát správně protože není ve škole, tak omdlévám. Nehledě na to že někomu sprostě nadává a to taky nemusím. Teda vysloveně mi nějaký hrubší výraz nevadí, ale když je toho moc tak mi to leze krkem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si člověk kterej má podobné nebo stejné myšlenky jako já, cokoliv tu čtu tak mi příjde že mi čteš v hlevě!

    Děkuji!!!!!

    OdpovědětVymazat