středa 7. března 2012

Deset závislostí

1. Sherlock Holmes - Mám pocit, že tato postava velice změnila můj život. Nikdy jsem ho nepotkala, nikdy ho nepotkám a někteří mi budou dokonce tvrdit, že nikdy neexistoval. Pro mě je to jeden z nejduležitějších lidí mého života.Takový idol všech "sociopatů". Myslím, že je i přes své špatné stránky dobrým vzorem.

2. Čaj - Asi rok a půl zpět jsem byla hodně silně závislá na kávě. Nakonec jsem ale uznala, že to není s kombinací s mým vrozeným špatným tlakem ideální kombinace, tak jsem přesedlala na menší zlo, tedy na čaj. Za tyhle lístečky utrácím měsíčně docela strašné sumy, protože si potrpím na kvalitu a mám prostě velkou spotřebu.      

3. Nehty - Nikdy bych si nenechala udělat umělé nehty. Na své nehty jsem totiž naprosto zatížená. Nikdy je nesmím mít krátké, jinak mě posedne hysterický záchvat. (Ať teče krev, ale hlavně ať si nezalomím nehet.) Barvičky na nehty jsou kapitola sama pro sebe. Velmi nerada chodím ven s neupravenými nehty. Dle mého je to neslušné a nečisté.

4. Muzikály -Miluji písničky, tanec a divadlo. Kéž bych měla více talentu a mohla se tomuhle umění věnovat. Nebylo mi ale naděleno a tak můžu obdivovat pouze z hlediště. Dobře, že nebylím v Praze, utratila bych za vstupenky klidně všechny peníze (a radši nejedla, než abych si odpustila moje oblíbené kousky)


5. Rýže - Nedokážu si představit ani týden bez rýže. K rýži totiž taky patří moje speciální čína, kterou prostě zbožňuji. (Ano, nejradši si asi vařím sama. Dá mi to sice hodně práce, ale za to vím, že je to opravdu dobře připravené.)

6. Šaty a punčochy - Nemám moc ráda kalhoty, mám pocit, že mi omezují svobodu (navíc mi většinou strašně dřou nohy). A když už má člověk šaty, tak potřebuje punčochy. A potřebuje jich čím dál víc. Nakonec mu šaty skáčou ze skříně a punčochy se plazí z šuplíků. (Džungle oblečení!)

7. Chilli a kari - Bez koření se prostě neobejdu. Osobně moc nemusím sůl ani cukr a pokud nutně nemusím, tak nesolím ani necukruji. Ovšam bez pořádné chilli papričky se neobejdu. Stejně jako mají někteří "mlsnou" a potřebují sníst něco sladkého, já mám "pálivou" (prý mám "plechovou hubu")a musím nutně sníst něco ostrého.


8. Votočvohoz - Podle mě je votočvohoz.cz ta nejlepší stránka na internetu. Konečně se můžu bez poplatků zbavit svého starého, ale neobnošeného oblečení. (A za "vydělané" peníze opět koupit další oblečení). Navíc se tam dá prodat i plno handmade věcí. Prostě parádní!


9. Systém a pravidla - Občas se projevuji jako "anarchista", který usznává akorát chaos. Ale pravdou je pravý opak. Mám úplně ve všem nějaký systém, který narušuji opravdu nerada. Mé vlastní pravidla jsou v podstatě neporušitelná. Asi jsem konzerva. xD


10. Můj diář - Dostala jsem ho na Vánoce od nejlepšího přítele (,který se domnívá, že mám v životě bordel XD). Velice rychle jsem si na něj zvykla a teď už ho používám místo mozku. Tedy co si nenapíšu, to nevím. Za to mám po hromadě všechy "deadline" a mohu sledovat, jak mi ubíhá čas, než musím odevzdat něco strašného (seminárku.)
Moc praktické a to já ráda.

3 komentáře:

  1. K nehtům - já bych si umělé klidně dát nechala, kdyby tak neničily pravé nehty. Ale miluju úpravu nehtů, klidně se piplám s čůčovinkama.
    A nemůžu z tvých závislostí :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Více než s polovinou věcí se naprosto ztotožňuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. V některých bodech to máme dost podobné, ne-li stejné ... XD

    2. Čaj - k tomu mám velice blízký vztah už hodně dlouho. ^^ A kdybych byla více při penězích a měla s kým, tak sedím v místní čajovně každý týden. :D

    3. Nehty - velice si potrpím na to mít je za všech okolností čisté, navíc je vyživuju (těmi litry mléka, co pořád piju XD), akorát ten zástřih mám poněkud netradiční ... ale kocourovi plně vyhovuje, když ho s nimi drbu. :D

    5. Rýže - tohle jako bych psala já. :D (až na tu přípravu - za ty roky jsem už chytila praxi a oblíbenou "Aiko čínu" si umím připravit během 15 - 20 minut XD)
    +
    7. Chilli a kari - kari ano, ostré věci ani moc ne. :D Ale přišla jsem na jeden recept (tajně odkoukaný v čínské restauraci, kde jsem kdysi pracovala XD), kde smícháš nějaká koření, cukr, sůl a trochu sojové omáčky a výsledek je bomba. ;)

    6. Šaty a punčochy - jak já nenávidím ty naše místní drsné zimy. -.- Teď se konečně začíná oteplovat a já se těším, jak zase vytáhnu všechny ty úžasné punčochy (pár barev a další plánuju dokoupit XD) a pohodlné sukýnky (ať dělám, co dělám, kalhoty nosím nejraději jen občas XD).
    (a ta džungle mě dostala - úplně to vidím, jak se plazí ven XD)

    9. Systém a pravidla - tak za tuhle vlastnost by mě už mnozí, kteří mě znají nejraději praštili. :D Vše musím mít vždy perfektně zorganizované, upravené, složené a běda každému, kdo mi naruší denní harmonogram ... (někteří mě považují za skutečného Sheldona Coopera z TBBT XD)

    10. Můj diář - tak ten mám jen ten mini klasický, abych měla přehled o narozeninách kocoura, rodinky a přátel. :)

    OdpovědětVymazat