sobota 24. března 2012

Exhausted internet

Tak jste si asi všimli mí milí stalkeři, že nám to tady trochu umřelo. No, ne že bych pochcípala já, ale můj internet už je asi starý a nemocný a nezvládá můj nápor.
Tak vám aspoň rychle napíšu, co dělám v poslední době:
  • došívám poslední spodnice a doufám, že už si brzo udělám sukni pro sebe
  • objednávám lístky na muzikál Hamlet a neskutečně se těším
  • občas se učím strašné spamy do školy
  • vybrala jsem semináře - matika, ekonomika, fránina
  • chci si udělat certifikát na fráninu
  • budu pomáhat salonu s focením šatů
  • cvíčím (ano, zbláznila jsem se! :D)
  • nosím strašně nápadné barevné kombinace (modrá a oranžová, růžová a modrá :D)
  • nemůžu jít na sraz 31 :-(
  • budu mít BB cream, takže bude recenze
  • chci lepší internet :D
A co děláte vy, když mě nečtete? Čím žijete poslední týdny?

2 komentáře:

  1. heh, taky jsem začla cvičit, protože už i matka mi řekla, že jsem tlustá -__- jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží :DD
    ty barvné kombinace jsou dost zvláštní, ani si je představit neumím XD
    a škdoa, že nemůžeš na ten sraz, těšily jsme se na tebe :/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se těším na tu recenzi CC creamu, objednala jsem si vzoreček, tak se těším aspoň na ten a uvažuji, že si skočím pro celé balení i.. takže recenze přijde vhod :)

    OdpovědětVymazat