pátek 9. března 2012

Hudba, druhý svět

A co já tak dělám, že nepíšu?
- finišuju několik projektů najednou, i při těchto pár řádcích makám na jednom z nich
- utrácím své vydělané peníze za materiál a kníhy a pořád jsem na suchu
- prožívám zajímavé životní kotrmelce, ze kterých mi je sice občas dost šoufl, ale sranda musí být
- hodně moc šiju a začíná mi to konečně jít automaticky od ruky
- můj pokoj se mění v skladiště a já nemám chuť s tím nic dělat
- šetřím si na Anglii a šíleně se těším
- číhám na lístky na Hamleta od Janka Ledeckého
- byla jsem v Brně a nakoupila jsem si pár věcí - zítra shopping update
- mám chuť se "zbláznit"....
- poslouchám hudbu, symfonie, klasiku, Adele....

Miluji to.
Radši instrumentální skladby než zpěv, radši klasickou než moderní muziku.....a tohle je takový mix.....


1 komentář:

  1. také raději poslouchám instrumentální skladby než zpěv, radši klasickou než moderní muziku.

    Zpěv sem tam prostě narušuje zvuk nástrojů a uplně mě vyvídí z relaxace.

    OdpovědětVymazat