neděle 25. března 2012

Na co se těším?

Můj internet je zatím v dobré náladě, a tak můžu napsat aspoň krátký článeček (protože delší by určitě nevydýchal.
  • těším se až dopíšu svůj "román" o SH. Mám asi 80 stran A5 a jsem někde v půlce. Je to zajímavá práce, protože denně většinou více umažu než napíšu. Mám pocit, že opravdu píšu po zadu :D
  • Hamlet už je téměř jistý, do Prahy se pojede o prázdninách. Sice nemohu moc utrácet, protože šetřím na Anglii, ale stejně se moc těším.
  • Příští týden sice nemůžu na sraz, ale opět pomáhám s focením pro salon. Můžete čekat nějaké postřehy, možná i rozhovor s modelkami.
  •  Těším se asi jako každý na prázdniny, následující týden bude ale vražedný, takže je pro mě vidina prázdnin jedinou útěchou
  • Anglie už se kvapem blíží! :D Baker Street volá :D
Protože můj internet je schopný nějaké činnosti jen v brzkých ranních hodinách, tak si zřejmě pár článků nadepíšu jen tak do Wordu, aby to tady úplně neumřelo. Nafotím vám pár outfitů, aby jste si dokázali ty šílenosti, co jsem schopna vytvořit, představit.

Tak si užijte o hodinu zkrácený nedělní den :-)

1 komentář:

  1. jééj, tu Anglii ti závidím, hned bych jela! :D bohužel, musím šetřit peníze na koncerty XD a snad mi aspoň klapne ta Paříž na podzim :)

    OdpovědětVymazat