pondělí 19. března 2012

Na konci světa

Modré krásné šaty v délce po kolena. Pokud se  vám zdá, že tenhle typ šatů zabírá zbytek skříně, co zbyde po lolitě, tak rozhodně ANO. Ale tyhle modré! Miluji je! I přes ne zrovna příznivou cenu jsem si je musela vzít, jinak bych je ještě za půl roku oplakávala. Vypadají skvěle s koženými lodičkami. Doufám, že už bude jen teplo :-), abych je mohla nosit jen s lehkým sáčkem.
 Záclonová sukně, na kterou jsem chodila asi půl roku. Slevnili ji na příjemnou cenu a tak nakonec přistála taky do košíku. Asi ji ještě upraduju krajkou a přidám jí na objemu. Jen nevím jestli ji unosím. Kdyžtak ji prodám. Myslím, že tahle sukně se jen tak neztratí :D
 Splnila jsem si jednu položku mého wishlistu, když jsem domů dotáhla tuhle oranžovou krasavici. Je to úzká sukýnka, která se dá nosit buď v pase nebo trochu níž. Pokaždé to vypadá skvěle a úplně jinak. Mohla jsem si vybrat z mnoha barev, ale zelená a žlutá mě děsí, takže zbyla šedá a oranžová. A i když nemám nic oranžového, tak jsem si ji vzala. Protože bude jaro a to chce barvičky. Navíc se hodí k hnědé :D

3 komentáře:

  1. Ta prostřední sukýnka vypadá skvěle. ^^v

    OdpovědětVymazat
  2. Tu druhou sukýnku mám v černé, ta poslední je úžasná, klidně bych ji brala i v té zelené a žluté. :D

    OdpovědětVymazat