úterý 6. března 2012

Nálada podle Sherlocka

Někdy se musím falešně usmívat, abych nekřičela nebo nevraždila....pak vypadám jako psychopat. Nebo jako vysoce výkonný sociopat?

Když mě někdo úmyslně rozhodí, těkám očima sem a tam. Hledám ztracenou rovnováhu. Díkybohu to ovládá jenom pár vyvolených (a ti toho moc nezneužívají)

Když se mi s nikým nechce mluvit, tak si někam zalezu a celé dny nevydám ani hlásku.

Ale když se něco povede, tak mám chuť křičet :D a skákat...a docela často to opravdu dělám XD

Když mě znudí normální svět, tak mám pocit, že by mě uspokojilo jedině vyprázdnění zásobníku do zdi.

Někdy se prostě rozčiluji nad lidskou blbostí. Jak může někdo (doplň nějakou stupiditu)? A nikdo jiný nechápe mé strašné rozhořčení :D

A jak to vypadá, když mám bad day? Prostě bych nejradši praštila (do mrtvoly) a bylo by mi fajn

Lék na všechno: kámoš, ve dvou se to lépe táhne.....(i bez románků :D)

4 komentáře:

  1. To já se taky dycky nad něčím rozčiluju a nikdo to nechápe!! :DDD
    A super gify, mmm zásobník ... musím zase zajet na střelnici :D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju ten seriál a Sherlock je pašák:D...jenom mi trochu vadí, že ty episody jsou tak dlouhé...

    www.shomien.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Choch, objevila jsem tento skvělý tag! :D
    Miluju Sherlock gify. Fiziognomie nového Sherlocka je skvělá a jeho dramatický ,,přednes" je úžasný. :D

    OdpovědětVymazat