pondělí 12. března 2012

Nevýhody lolity

1. Krátké sukně
Jsem typický dlouhonožec evropský takže mi některé délky sukní opravdu nevyhovují. Nebazíruju na pravidlech, ale sukně nad půl stehen je opravdu moc krátká a z takové délky jsem nervozní. Připadám si naprosto neslušně a nehezky. Proto musím vždy při nákupu i šití pečlivě měřit, abych nakonec nevypadala jako "levná pracovní síla".

2. Roztrhané punčochy
Člověk si sedne do lavice a okamžitě se mu roztrhne punčocha. Nevypadá člověk jak blb, když řekne profesorce, že k té tabuli prostě nedojde, protože ho nechce pustit židle? Navíc u nás na škole máme tak zákeřné stoly, že jsou schopny zničit i kvalitní punčošky. Chodit celý den s dírou na punčoše je ponižující -_-.

3. Moc "široká" sukně, která zůstává na lidech
Čas od času se mi stane, že se mi sukně odloží na někoho, sukně zůstává ležet a já odcházím a jdou mi vidět bloomers. Není to tak strašné, pokud se vám to nestane vždycky s jedním a tím samým profesorem XD.


4.Vrstvy
Punčochy, bloomers, sukně, halenka. Fůj, horko! V lolitě chodím zásadně pouze tři roční období. V létě je pro mě slovo lolita naprosto sprosté. Jen ta představa vrstvení mě naprosto děsí. V létě bych nejradši nevycházela ven. Nemám ráda moc odhalené kůže, jak na sobě, tak na jiných. (Je jen pár vyjímek, které snesu odhalené :D)


5. Finance
Nic si nenamlouvejme, lolita prostě leze do peněz. Ať člověk nakupuje po sekáčích a snaží se ušetřit každou korunku, nakonec dojde do fáze, že si koupí nějaký ten Bodyline a něco z CC. A k sukni potřebuje ještě halenku atd...pak už je potřeba jediného a to brigády!


6. Halenky, co se rozevírají na prsou
Nesnáším halenky. Mám pocit, že mám malé prsa a málo v pase, ale stejně mi skoro žádná košile nesedí. Prostě se mi šklebí na prsou. Pokud je přes prsa Ok, tak bych se do ní v pase vlezla dvakrát. Proto poslední dobou košilím moc neholduji.


7. Cestovné a cestování
Většinu srazů sice poslední dobou mívám v mém blízkém okolí, ale občas si zajedu někam dál. To, že jsem to přehnala se spodničkou vždycky zjistím až ve vlaku, kdy sotva prolezu uličkou. Jít v lolitě na záchod v nákupním centru se občas také může proměnit v komedii.
Samozřejmě peníze za cestování velice trápí mou peněženku (proč nemůžu být režista?!:D)

8. Místo ve skříni 
Sukně a spodnice zabírají všchno místo v mých skříních. A skříně pak zabírají většinu místa v mém pokoji. A pak nemám žádné místo na svou existenci. XD


9. Lolita boty
Mám velké a divně rozplácnuté nohy, takže shánění botů je práce na několik týdnů. A stejně mě nakonec vždycky někde tlačí. Roztomilé botičky mě sice lákají, ale vím, že bez zkoušení si o nich mohu nechat jen zdát. Nakonec si stejně vezmu pánské polobotky, než abych se hodiny tiskala v krásných ale mučících botách.
(Bůh požehnej RHSky!)


10. Vítr
Když foukne větříček, tak to bývá hodně vtipné. Sukně i spodnice na hlavě, bloomersky radostně koukají na svět, vlasy poletují a ignorují tunu laku na nich, oči slzí a rozmazávají pracně udělané linky. Katastrofa! :D

Marně hledáte hatování haterů a čumilů?
Ne, lidi mě prostě neumí vytočit. Ať pomlouvají a čumí.
Možná jim vypadnou oči a já vždycky chtěla vidět oko mimo důlek! :D

2 komentáře:

  1. 3. mě moc široká sukně moc ráda shazuje věci okolo mě. :D

    5. a 7. jop, jedna, aby měla dvě zaměstnání na pokrytí všech nákladů. >.<

    8. souhlas. Dokud jsem nepoznala Harajuku, mohla jsem do své skříně chodit i nocovat. XD Dneska tam stěží nacpu jakkýkoli nový kousek oblečení. :D A spodničky mi pro jistotu visí na skříni, aby se nezmačkaly - protože to se mi už stihlo stát s mou úplně první spodničkou od Bodyline. XD

    9. kdyby jen Lolita botky. Občas mi připadá, že jsem z Marsu, protože shánění bot je pro mě horor. XD Buď mi nesedí na délku (mám 38,5 a obchody mají jen 38 nebo 39 XD), k tomu musím mít něco přes nárt, protože jinak mi moje úzká noha ráda vylítává ven z boty, botka musí mít aspoň 4-5 cm podpatek nebo klín a když už mi bota ve všech případech pasuje, nelíbí se mi její design nbeo cena. :D

    10. přesně! A u nás ten vítr snad bydlí nebo co. :D

    Taky chci vidět oko mimo důlek!!! :D Bohužel zatím mám na kontě jen pár zastavených autobusů a jednu málem dopravní nehodu dvou osobních aut. :D (ale za to si čumilové můžou sami! XD)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlato ty mě normálně zabíjíš :DDD A ta poslední věta *směje se na celej dům*

    Co máš proti odhalené kůži? *Kira je milovník odhalené kůže* :D
    Hej ale spousta bodů mě dostává :D A košile taky nenosím, hrozí vystřelování knoflíků :D

    OdpovědětVymazat