sobota 17. března 2012

Novinky v šatníku

Takové trošku "Umbridge" sako. Nejdřív jsem si říkala, že je růžové, že bych ho nenosila, ale prostě jsem bez něj nemohla odejít. Nelituji. Je od Marks&Spencer a ta kvalita jde docela dost vidět na materiálu. Navíc je jako stvořené pro tohle jarní počasí. Když je venku dvacet stupňů, tak se nemůžu neusmívat :-) a klidně budu i růžová!
Triko bylo za hubičku. Je obrovské, ale nějak jsem si oblíbila oversized věci, takže mi to ani nevadí. Krásně se hodí k sáčku.
 Chtěla jsem malé černé. Našla jsem tyhle a byla nadšená. Ale vypadaly tak male a cedulka 36 mi tvrdila, že se do nich nemohu vlést. A přece jsem šla do kabinky si dokázat, že to nedám. A já to dala! Myslela jsem si, že budu skákat radostí. Jsou jak na mě šité! Mají krásně vyřešené záda a celkově vypadají hodně luxusně. Navíc ten pocit, že je prostě obleču je parádní (Že by mělo to cvičení i nějaké jiné účinky než bolest všech svalů? :D)
Šaty šly se mnou, i když nebyly zrovna levné.


 Sherlockovský prstýnek jsem si vyhlídla u Tenshi. Stál pár korun a je nádherný. Musím ho pořád nosit. *_*

2 komentáře:

  1. To sako je naprosto bombovní *_*
    A ten prstýnek ... divím se, že sis ho nepřilepila k prstu :DDD Závisláku.

    OdpovědětVymazat