neděle 18. března 2012

Solárkoví černoši

Vždycky mě zaujme, když potkám v zimě holku, která má barvu, jako by právě přijela od moře. Je asi mínus dvacet a z bílé sněhové "tmy" křičí černá kůže. Nevypadá to vůbec přirozeně ani hezky. Solárkové opálení.

Moc tomu nerozumím. Není to vůbec zdravé a stojí to strašně moc peněz. Dost často jsou to mladé holky, studentky, kdo takto chodí po ulicích. Kde na to berou? Kde dávají tak dobré brigády, že si za to mohou platit minuty v "svítící rakvi?" Asi mají spíše zazobané (a značně bláznivé) rodiče, kteří jim rádi dají peníze na to, aby byly "sexy"
Jak chtějí slečny vypadat ve čtyřiceti? Každé opalování ničí pleť. A tohle umělé více. Za pár let jim nepomůže ani svěcená voda a budou vypadat jak seschlé broskve.

Asi jsem staromódní, ale uznávám bílou pleť, čím bílejší tím lepší. Asi v sobě nmám stále zakořeněné to, že bílá pleť je znakem aristokracie.
Pokud je samozřejmě holka snědá od přírody, tak je to fajn, ale pokud si světlounká blondýnka lehne do solárka, tak pak vypadá až komicky. Ty vlasy přece nemohou s tmavou pletí vypadat přirozeně. Nikomu asi nenakecá, že je to její přírodní odstín. Obyčejně by se tak přece nikdy neopálila. Ten kontrast bije do očí.

Tak počkejme aspoň na sluníčko. Když to nepřeženem, tak budeme krásně medové a v malých dávkách je to dokonce i zdravé.
Ale některým se prostě čekat nechce......a tak svítí svou černí do dáli

Co si myslíte o soláriích vy?

5 komentářů:

  1. Mě osobně se teda opálení líbí, ale většina "solárkových lidí" to až přehání, to ať si radši počkají na léto a můžou se opalovat klidně celej den.
    Ta poslední věta mě zabila :DDD Svítí svou černí do dáli :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně se mi zamlouvá termín, který teď koluje po netu díky Módnímu peklu - smažená mrtvola :D, když si k tomu opálení slečny přiberou ještě platinové vlasy a příšerný make-up.
    Absolutně souhlasím s rovnicí bílá pleť = aristokracie.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně napsané, já sama se se vším ztotožňuji a o napsání podobného článku už také určitou dobu přemýšlím, ale nevyjádřila bych to lépe :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať si je každý barevný jak chce. XD Oni jednou budou těch peněz a času (a hlavně zdraví!) litovat. :D
    Já osobně u sebe preferuju bělounkou kůži. Opálení se mi na mě samé vůbec nelíbí. Stejně to většinou dopadlo tak, že jsem měla od slunce červená, skoro spálená místa (i přes důkladné nakrémování!) na ramenou a zbytek těla nic. :D
    A navíc - souhlasím s tebou, že světlejší kůže = aristokracie. Vždyť už v dávnějších dobách (nejen u nás, ale dokonce i na východě) byl opálený jen venkovský lid a podobně, kteří byli denně vystaveni vlivům počasí při práci, zatímco aristokracie seděla doma na panství, věčně mimo slunce. Díky tomu se to pak docela vrylo do podvědomí lidstva. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hahaha XD Tohle mi připomnělo jednoho staršího pána, co mě tento měsíc oslovil na ulici... nejdřív že se mu líbí můj styl a tak, a pak mi začal vyprávět o tom, jak chodí pořád do solárka a že miluje být opálený, a že většinou říká lidem, že se zrovna vrátil z pouště kde pracoval jako sběratel velbloudích výkalů XD Já si o sobě vždycky myslela, že jsem divná, ale postupem času si uvědomuji, že jsem vlastně ještě uplně normální XDDDD

    OdpovědětVymazat