neděle 4. března 2012

Zámecká paní

Trošku jsem si mákla a za včerejšek jsem (s pomocí maminky) stvořila dvě sukně. Jsou si hodně podobné. Jednu z nich si nechám a druhá snad najde novou majitelku.
Jak to dopadlo?

Jsem naprosto nadšená! Sukně vypadá nádherně a vznešeně (navíc u ní vidím aspoň maličký pokrok v mých dovednostech).
 Sukně na prodej je dlouhá 48cm, v pase má 78cm, šířku má 2,5 metru.

 Koupila jsem poprvé madeirovou krajku. Nebyla moc drahá, takže jsem si jí mohla dovolit. Množství mi vyšlo jen tak tak. (Celou dobu jsem se modlila, aby mi nechybělo 5cm!)
 Sukně v celé své kráse (ale na postavě vypadá lépe)
A zbyly mi asi 3 metry. A z nich budeou šaty......až se odhodlám :-)

3 komentáře:

  1. Je nádherná! *_* Škoda, že by mi nebyla v pase. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná!! :) A na šatičky už se taky těším ;)

    http://aprincesna.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Působivé :)! Sluší ti to ;). Obdivuju ženy, které dokáží na sebe něco pěkného ušít :).

    OdpovědětVymazat