pondělí 30. dubna 2012

Amber - Lolita oblečení a doplňky od Reiko

Jak vidíte, konečně jsem se rozhodla a zvolila si jméno svojí značky. Je to zvláštní krok. Už nejsem bezejmený autor, který šije někde "ve sklepě". Už mám značku, pod kterou si mě snad lidé brzy zapamatují. Snažím se překročit svůj stín a co nejvíce se zlepšit. Nejsem blázen a ani v koutku duše nedoufám v to, že by mě šití jednou uživilo. Však chci, abych si byla schopna ušít šaty na maturitní ples a nemusela jít, jako všichni ostatní, v konfekci. Chtěla bych nový autorský šatník. Dělat si chodící reklamu. Chtěla bych dovést své šití k preciznosti, k profesionalitě.
Má cesta bude ještě daleká. Pro některé lidi tak moc, že by to radši vzdali. To já neumím. Jedu na plno, jedu na doraz.
Mám své sny a jako správný blázínek si je kousíček po kousíčku plním.

Amber - jantar je můj kámen. doufám, že mi dá trpělivost na párání, inspiraci na navrhování, přesnost na stříhání a hlavně energii, abych byla schopná dát do každého kousku oblečení kus sebe sama.

Přes mé oblečení můžu šířit svou pozitivitu dál.
Radost totiž vytváří další radost.
Jak krásný dominový efekt :-)

Katalog pro Animefest:
1. Mašle
2. Tašky
3. Sukně
4. Spodničky

Děkuji za pozornost a doufám, že se uvidíme na Animefestu :-).
Reiko

2 komentáře:

  1. Moc ti držím palce aby ti to vyšlo!! Na šití jsem já levá, ale jinak vyrábím ráda :) i navrhování by mne bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to zvládneš, hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat