pondělí 16. dubna 2012

I am sexy and I know it!

Procházím jednou etnicky zbarvenou uličkou. Jsem oblečena v úzké krátké sukni, mám vysoké podpatky, opět vypadám minimálně na dvacet. Jsem naprosto zabraná do svého vnitřního světa. Po minulých zkušenostech už radši ani neposlouchám, co se kolem mě děje. To, že na mě pískají mladí kluci beru, ale když najednou zakřičí nějaký sexuální návrh, tak už mě uráží.
 Nejsem prostitutka, nevypadám jako prostitutka a jejich choutky mě naprosto nezajímají.

Vyjdu na jednu z hlavních ulic a doufám, že už v klidu dojdu na vlak. Naproti mě jdou dva dobře oblečení gentlemani. Mají oba ke čtyřicítce. Podle obleku a bot hádám, že budou dobře finančně zaopatření. Kožená kabela mi to jen potvrzuje. O něčem se spolu baví. Smějí se. Zatvářím se spokojeně. Moc ráda vidím solidně oblečené muže v té záplavě dělníků a lidí, co nepostřehli, že se změnil režim. Míjím je a najednou uslyším : "Takové nožky, to bych si dal líbit. To je ztělesněný sex!"
Zaseknu se. Cože?!
"Jo, ta by se dala,"ozve se druhý hlas a já se otočím.
Stojí tam ti dva "vychovaní" muži a civí na mě jak dva nadržení psi. Ve vteřině kdy pochopí, že moc řvali, rychle odcházejí pryč, bavící se o nějaké schůzi.
Jsem zklamaná. Tohle bych čekala od puberťáků, kterým spermie tlačí na mozek, ne od mužů ve středním věku.

Mám to brát jako pochvalu? Že je pozitivní "být sexy"? Líbit se? Mám brečet, že kluci nikdy nedospějou a budou stále tak vulgární? Nevím.
Jsem ráda, když mi někdo pochválí oblečení, když se na mě na ulici někdo cizí usměje, ne když mi dá nějaký oplzlý návrh nebo mi "nenápadně" čumí na zadek.

Chci moc, když chci slušné chování?
Než to slyšet na ulici, to si radši stoupnu před zrcadlo a zazpívám si....
I am sexy and I know it

5 komentářů:

  1. Někteří jsou hovada, ať už jim je dvacet nebo čtyřicet, tenhle "gen" si věk nevybírá a ne u každého odězní s pubertou. Vlastně, neodezní žádnému muži, jen někteří ví, kdy držet klapačku a kdy si tohle moct dolovit říct (což je tak akorát u televize, ne na ulici někomu do obličeje)....

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby toto někdo řekl o mě, mohlo by mi to leda udělat radost přitom jak blbě vypadám, ale stejně bych se cítila divně. Prostě hovada no.
    Když se to neumí chovat, mělo by se to aspoň naučit držet pusu zavřenou. Ale to už bysme chtěli moc.
    Nadruhou stranu pořát to můžeš brát jako kompliment. I když je to touhle formou. Já to tak brát moc nemůžu když na mou adresu padají jen slova jako zrůda. XD

    OdpovědětVymazat
  3. Klasika. Holt někteří pánové nedospějí nikdy. XD Respektive si nikdy neuvědomí, že v určitém věku se od nich očekává jistý druh chování a ne jako na základce. -.-
    Na druhou stranu - o tomhle chování některých vím, tak jim to vracím. Když někde stojím a na něco čekýám, krátím si čas tím, že si (bohužel jen pro sebe XD) hodnotím u kluků / mladíků / pánů do 35 let (vyšší věk mě nezajímá XD) postavy, zadky atd. a u toho poslouchám ve sluchátkách vhodnou doprovodnou muziku ... XDDD
    Když jsou lidi hovada, tak proč se tím pořád vzrušovat, no ne?

    OdpovědětVymazat
  4. ...a to je důvod, proč nenosím minisukně a krátké šaty.

    Bohužel, mám pocit, že takovéto myšlení má 90% mužů, jen většina z nich má aspoň to slušné chování mlčet, a nebo složit kompliment tak, že to vyzní mile a ne sexisticky.

    OdpovědětVymazat
  5. Buď to říkají, nebo se usmívají, možná mlčí. Ale v každém případě si TO myslí.

    Je ti milejší nevyslovená pravda?

    Myslím, že to s nějakým dospíváním nemá nic společného. Lidé to dělají z mnoha důvodů, buď jsou prostě jen ne příliš inteligentní, nebo se jedná o součást společenského kosntruktu-čili snaha zapadnout (dělají to jiní, budu to dělat i já: a tohle může být zrovna případ toho, kdy si to konkrétní osoba ani nemyslí, ale prostě to říká)

    V každém případě bych přijala biologické nutnosti a pudové záležitosti, které prostě v osobnostech hrají velkou roli. Liší se samozřejmě jedinec od jedince, ale kdo si oblékne sukni a odhalí nohy musí nutně počítat s reakcí okolí.

    No a vulgární, pořád se jedná o vyjádření myšlenky v té nejsurovější primární verzi. Ano, chlap ji pak může povznést na: "Slečno, Vaše nohy se nebes skoro dotýkají!" ale pořád si bude myslet:"Ku*va, tu bych m*dal .. "
    (Každopádně je to moc hezké téma dlouhou debatu :D)

    OdpovědětVymazat