neděle 8. dubna 2012

Kdo umí, ten umí

Nedávno jsem si vyslechla, že musím být strašně bohatá, když mám ve skříni tolik věcí.
Musím se smát. Bohužel je to celkem klasické přesvědčení o mé osobě. 
Jenže já umím pouze nakupovat.
Co jste schopni koupit v normálním (nemyslím Vietnamském obchodě) za 300?
 Jednu, dvě věci? (A někdy ani to ne.)

Co koupím já?
  •  taška hnědá kožená
  • svetr s dírama
  • svetr s rolákem
  • šaty
  • pásek (fotka níže)
  •  taška (fotka niže)
Což dává průměrnou cenu za kus 50 Kč. Takže vám radím méně řešit mou skříň a více místa, kde nakupujete :-) ("Hate-ujte" mě :D)

Krásný a široký pásek, který vypadá jako korzet. Dělá z jednoduchých šatů elegantní záležitost. Je z Nextu a zajímala by mě původní cena, protože já jsem ho koupila za naprosto směšnou částku.

Šedé psaníčko s kytkama. Je sice malé, ale do města to stačí. Je z koženky. Původní obchod opět Next. Cena opět směšná.

1 komentář:

  1. Krásný kousky sis pořídila!! Hlavně to psaníčko, hmmm ;)

    OdpovědětVymazat