úterý 24. dubna 2012

Noir

(omlouvám se za nekvalitní fotky, foťák mi to nějak nedal - spíš já jsem to nedala :D)
Kožené lodičky od 5th Avenue. Jsou neskutečně pohodlné, i když jsou vyšší než 10cm. Zlevněné z neskutečné částky téměř na částku směšnou.
Slevy v Deichmannu jsou požehnáním pro lidi, kteří mají nohy lodních velikostí. Stály jenom dvě stovky. Takže má rada zní - kupte si loď snadno a levně, navštivte Deichmann.

Myslím si, že můj botník je konečně připraven na následující sezonu. (Navíc jsem konečně odnesla mé drahé RHSky do opravny, měli jste vidět opraváře, jak koukal na boty bez paty :D)

Všichni budou nosit baleríny do kterých nejsem schopná narvat prsty, všichni budou nosit gladiátorky, ale do těch mám zas prsty moc dlouhé :D. Asi budu muset přečkat léto bosa nebo na podpatku :D.

PS: V následujících dnech se kondčně dočkáte první várky věcí na Animefest. Takže otázkou je - kdo z vás jede? :-)

6 komentářů:

  1. Ty boty jsou moc pěkné, snad ve čtvrtek taky nějaké seženu ^^
    Jo, gladiátorky si chci taky koupit, ale mám moc krátké prsty, chjo :(

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za tip, určitě se tam co nejdřív podívám :)
    A na AF po 4 letech výjimečně nejedu, mám zrovna v sobotu narozeniny, ale nějak mi odpadává účast, ovšem platit pětikilo se mi už nechce, hrozně mě to štve, že tam nejedu, ale zase se děsím těch nových prostor, už jsem si tak zvykla na Scalu a Bakalu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teď deichman namíchl. Lodičky 38 tlačí jakobych měla nohu ve svěráku a z 39 vypadávám. XD
    Na animefest se chystám. Poprvé v životě, tak jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně mám "lodní nohy" ale zrovna z daichmanu bych boty nechtěla, měla jsem jedny a rozpadly se a , co poslouchám všem se ty boty odtud podezřele rozpadají, zlaté steels...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba tenisky se sestře rozjedou hned. Moje boty zatím všechny drží (jedny zimní jsem vyhodila po třech letech). Asi mám dobrou ruku :-)

      Vymazat