pondělí 30. dubna 2012

Ostrava !!!

Všude v Ostravě se setkáte s jejich novým logem OSTRAVA !!!. Dokonce i na nemocnici. Vlastně se mi to moc líbí. Ostraváci jsou na své průmyslové město velmi hrdí. Mnozí by řekli, že nemají na co, ale pro mě je Ostrava srdeční záležitostí. Možná proto, že tam od malička jezdím za přáteli.

Tentokrát jsme tam s mamkou a sestrou vyrazily, protože jsme chtěly projít Novou Karolínu a oslavit narozeniny a svátky našich přátel.

Myslím si, že Karolína je krásná moderní budova (s luxusní terasou!), ovšem bez plánku tam nenajdete ani záchody. Mám pocit, že je to snad šílenější než Chodov :D.

V knihkupectvích mají speciální akce, takže knihomolové, kteří jste to přes všechno čtení nepostřehli, poslouchejte. Týká se to filmové řady a dalších knih. U filmové řady platí akce dvě za cenu jednoho. Konečně jsem si mohla koupit originálního Hamleta (jak víte, je to moje srdcovka) a Alenku. Dohromady za 99Kč!


Chytly mě kytičky. Tedy spíše mě drží už druhým rokem. všechny outfity pro Animefest jsem postavila na růžích a sedmikráskách. Věneček jsem si původně kupovat nechtěla, ale když jsem ho zkusila nemohla jsem ho tam nechat. Připadám si v něm jako Ofélie (,kde mám svého Hamleta?). Kytičkovou sponečku mám právě na sobě. Je roztomilá, malá, ale krásně oživí nudný a nepříjemný letní outfit (mám na sobě kraťasy a má psychika se s tím nemůže vyrovnat XD)


Chtěla jsem kraťásky s krajkou. Původní plán byl předělání obyčejných kraťasů pomocí široké nádherné vyšívané madeiry. Jen finanční stránka projektu byla dost nedořešená. Prostě jsem na takovou investici trochu nepřipravena a tak jsem se rozhodla pro méně náročné řešení - koupi. Na fotce vypadají kraťásky skoro jako prádlo (O_O), ale na postavě jsou krásné.

2 komentáře: