čtvrtek 5. dubna 2012

Personal bankrupt

No, nezbankrotuju.
Možná.
 I když teď musím mamince zaplatit čtyřmístný dluh a na Aglii musím doplatit o trochu větší čtyřmístné číslo, tak mi pořád nějak zbývají peníze (drobné) na moje malé radosti. Ve středu jsem totiž jela do školy jen na tři hodiny (kdybych to věděla, tak tam nejhedu vůbec), a tak jsem si musela trochu zlepšit náladu a začít prázdninovat.

Šaty z Atmosphere, které vypadají skvěle s páskem. Myslela jsem si, že je nedám (36), ale jsou mi úplně v pohodě (ten den jsem oblekla i 34, ale ty už byly mimo moji finanční kategorii-škoda-)
Za 80Kč úplně geniální.

 Další ze svetříků. tentokrát není moc oversized, ale na těle vypadá hezky a je neskutečně pohodlný- Za deset korun by byl hřích ho tam nechat :D

2 komentáře:

  1. Pořád říkám, že se tomu číslování nedá věřit. :D Mám ve svém šatníku věci, které mi sedí všechny (jak jinak XD), ale mají číslování od XS po L, od 34 - 42 ... a pak se v tom má jeden vyznat. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty šaty jsou skvělé..kde nakupuješ?:)

    OdpovědětVymazat