pondělí 23. dubna 2012

Smell of England

Rozbila se mi stará peněženka a já si chtěla koupit podobnou = nudnou, koženou, hnědou, důstojnou. Hrabu se v peněženkách a najednou uvidím vlajky. Měnící! Bylo mi jedno, že jsem chtěla usedlou peněženku, prostě jsem si musela koupit tuhle šílenost.

Vevnitř má kytičky a hodně místa :-).
Na Animefest pojedu s poněkud velkou zásobou věcí, takže jsem si řekla, že kufr do Anglie koupím o trochu dříve. Tenhle se mi zdál stylový i funkční.
Přemýšlím o jménu mého stánku. Napadla mě dvě hodně odlišná jména.
La rose - francouzsky růže, není to pro mě nic nového, byl to můj původní nick na blogu
Amber - anglicky jantar, moc oblíbený kámen, který je spojený se "Zabijáckou mrchou"
Co se vám líbí víc?

5 komentářů:

  1. Mě se víc líbí La rose.
    Jinak stylovej kufr! :D Já mám obyč hnědej.

    OdpovědětVymazat
  2. Super peněženka, a kufr taky krásnej!! Já mam klasickej černej.. a peněženku taky už dlouho sháním :)
    Víc se mi líbí Amber :) i kvůli té spojitosti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto originální peněženka :) Jinak se mi víc líbí La Rose ;)

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný bittersweet kufr *__*

    OdpovědětVymazat