neděle 15. dubna 2012

Ty máš svaly, já mám čáry!


Kluci v mém věku jsou téměř do jednoho posedlí posilováním. Přijdou ze školy a už jdou běhat, na trénink a do posilky. Svět se jim víceméně smrsknul do jedné místnosti se stroji. 
Člověk by se ptal, proč?
 To jim všem najednou šiblo v palici?
 Vyhráli sportku a rozhodli se jí nacpat do místní posilovny? 
Pochybuji.
Pochybuji taky, že to dělají pro zdraví. Možná ti, kteří to berou volně. Zajdou jen občas a nemyslí na to celý den. Tihle kluci většinou hned jak se umoudří počasí, tak vyráží ven a v posilovně je uvidí až po prvním sněhu. Tenhle přístup mi připadá rozumný. 
Ale takových rozumných kluků je málo.

Zbytek to přehnaně hrotí, přetěžuje se, neposlouchá své tělo. Většinou nemají ani páru o tom, jak by k tomu měli jíst. A pokud už to ví, tak to málo kdy dodržují.
 Pak je někdo přesvědčí k tomu, aby něco brali. Vždyť to je tak moc super! Pepkem Námořníkem do 14 dnů, kdo by to nechtěl. Nemá to žádné vedlejší účinky, je to vlastně úplně přírodní produkt. 
Kecy!
 Přemýšlím jestli si ti kluci nevyposilovali mozek z hlavy nebo jestli ho tam někdy vůbec měli. Jak můžou skočit na takové marketingové lži? Kdyby to bylo ták strašně nezávadné, tak by byli všude svalovci, protože by jim to předepsal obvoďák. 
No, myslím si, že kdyby to jejich lékař zjistil, tak vyletí z kůže, a možná by je konečně přesvědčil, že pro sebe opravdu nedělají nic dobrého.
 Cpát do sebe nějaký hormonální humus, když to jde přirozeně? Přijde to nelogické snad pouze mně?

Že to nejde tolik, jak by si to představovali?
 Prostě to nemají dané od přírody. To je jako bych já se svýma dvojkama pomocí prášků své prsa dotlačila na pětky. Vlastně by to bylo strašně "super" až na to, že by mi časem záda určitě hodně důrazně poděkovala za takovou nálož. Tak to se radši smířím s tím, co mi bylo dáno.

Ale stále tu máme otázku, na kterou jsme neodpověděli.
Proč to dělají?
Možná jsou nespokojení sami se sebou a chtějí podpořit své neexistující sebevědomí svým velkým chlapáctvím. Jo, dobře to beru. Myslím si, že člověku může vnější vzhled dost pomoct k tomu, aby se začal brát pozitivně. 
Pokud si k tomu ale vezme na pomoc prášky, tak to celou ideu zabíjí a posílá do kytek. Dotyčný podpoří pouze ne zrovna férový průmysl a svou vlastní neznalost (a blbost).

Možná to dělají kvůli holkám. 
A tak si říkám, zda jsme fakt takové slepice, že nás dotyčný sbalí na vyrýsované břišní svaly.
 Zda jsme opravdu tak pokrytecké, že po letech, kdy jsme o klukovi tvrdily, že bychom s ním nic neměly, o tom začneme uvažovat, protože má najednou luxusní tělo.
Opravdu jsme tak jednoduché bytosti, že se nám při pohledu na pěkný kus masa zatemní mozek?
Fuj! To bych se asi musela začít stydět.
Nesnáším povrchnost.
Ale stejně takové holky jsou. 
Dokážou takové ženské zástupkyně tura domácího ovlivnit kluka? Já myslím, že ano. Bohužel pro ně.

Jen by mne zajímalo, kde tady stojí pravda.
Když jsem se zeptala jednoho z nich, tak mi bylo odpovězeno, že to dělají z nudy.
Škoda, že už nemám velký barák a zahradu. 
Přesně bych věděla co s nimi. Co s tou jejich strašnou nudou!
Natřít gigantický plot, posekat zahradu velkou jako pole, opravit rozvody elektriky, vykopat novou kanalizaci, shrabat posekanou trávu, ořezat stromky a tak dále.
Opravdu lituju, že už jsem v paneláku, protože o tolika znuděných klucích, nadšených do fyzických aktivit, jsem vždycky snila.
Obvlášť když jsem v zimě sama házela metráky sněhu.
                                                                  
Lidé se zaměřili na tělo a zapomněli posilovat mozek.
To bude teprve nuda!





5 komentářů:

  1. pravda, svatá pravda! já bych ničila všechny ty rádoby výživové prodejce!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně! XD Jeden takový byl u nás v pátek (taťkův kolega, ale věkově můj vrstevník). Potřebovali jsme dostat několik metráků koksu do sklepa a chlapec si po pár hozeních lopatou začal postupně stěžovat na únavu a jiné věci. O.o Naši absolutně nechápali, když viděli jeho s jeho vazbou (ano - tenhle mládenec chodí do posilovny a celou dobu práce se vnucoval se svým: "Klidně tě můžu zvedat a uvidíš jaké mám svaly." XD), který si pořád stěžoval vs. mě, řekněme si upřímně, "tintítko", které házelo, jako by to dělalo denně a bez řečí (ale teda ne, že by mě to kdo ví jak bavilo XD).
    A co víc - my sice ten dům a zahradu máme, ale kdykoli nějakému takovému klukovi řekneme, tak ten na jednu stranu chce zesílit, ale na druhou stranu se začne vymlouvat. -.-
    Na prstech jedné ruky bych teď mohla vypočítat kluky, kteří by mi k nám šli bez řečí odpomoct od té dřiny (házení sněhu v zimě a všechny další věci konající se od jara do podzimu), kterou děláme my tři drobné dámy (já, sestra a maminka) a velký taťka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taťka vždycky říká že ti co se flákají po posilovnách by se měli sebrat a jít dělat něco užitečného. A je to fakt. Tolik neúčinně vyložené energie...
    Ve škole to kluci co byli na intru dělali vyloženě z nudy. Taky tam ale byla skupinka kterou zaujali svalovci. Je to stejné jako se ženským hubnutím do plavek. Ženské chtějí být štíhlé jako modelky v lesklých časopisech a chlapi zase svalnatí. Ženské zobou prášky na hubnutí a chlapi na svaly.
    Všichni tvrdili že to je v pořádku, že se po tom člověku nic nestane, že to jsou vitamíny a pro tělo to je dobré. Ale musím říct že ti co byli na začátku poměrně normální po těch práškách zblbli. Jeden co byl trochu švihlý už předtím se stal zase agresivní... rozhodně to teda asi nebyly jen tak vitamínky. XD

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo , vy asi nemate co na práci ,tak tu píšete jak je posilování k ničemu atak, ale neexistujou jen ti ,kteří to dělaj kvuli holkám a svýmu egu .. začal jsem posilovat , jíst zdravě , přestal celej den sedět u pc , pít alkohol a podobný sračky jen aby mi bylo v neděli celej den blbě a musim říct, že si ten život teď užívam mnohem víc ,než když jsem na sobě měl plno tuku a myslel jen na kraviny .. když třeba brácha nebo kdokoli potřebuje pomoct s prací ,tak se tomu nebránim a jsem rád ,že díky posilování se mi takhle změnil život ..

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat