úterý 29. května 2012

Aktuality z jiného světa

 Rozhodla jsem se vás zasypat nepotřebnými poznámkami z mého života. Není to moc zajímavé čtení, ale jak říká Holmes "bez hlíny cihly neuplácám"...fakta jsou potřeba :-)
  • do Anglie mi zbývá jen 11 školních dní. Ano, odškrtávám si je jako malá :D
  • po pěti měsících bez srazování konečně vyrážím do Brna na akci, takže budou nějaké outfitové fotky. Recenzi nechám zřejmě na Kiře :D, má praxi
  • budu sestře upravovat šortky, aby vypadaly nějak takto

    samozřejmě to nechci úplně stejně ani nemám tak dobrou krajku, ale snaha se cení. Určitě své pokusy zdokumentuji :-)
  • stále nemám vhodnou látku na bílé šaty, ale rozhodla jsem se, že s nimi začnu až poslední týden v červnu. Po nemoci se musím trochu věnovat škole, abych nezničila to, co jsem celý školní rok budovala (ano, mé vysvědčení je trapně šprťácké :D)
  • všechny mé lékařské výsledky, které už jsou, jsou skvělé, takže se mi ulevilo. Jen ta únava může trvat i měsíce -_-
  • občas mám chuť někomu moc ublížit, ale nakonec se vždycky překonám a doufám, že na každou svini se někde vaří voda..přece si nebudu špinit ruce
  • snažím se sehnat levně Lolitu od Nabokova, ale zatím se mi nedaří
  • Tulák po hvězdách už je do čtvrtiny přečtený, recenzi můžete čekat někdy v půlce června
  • přemýšlím, že začnu předepisovat články, aby mi to tady za týden v Anglii neumřelo :D
Tak to jsou technické poznámky z mého života....prosím pokračujte ve směru jízdy :-)
Vaše R.

Žádné komentáře:

Okomentovat