neděle 13. května 2012

Giveaway k oslavě 10 000 návštěv

Tak a máme tu první giveaway ku příležitosti 10 000 návštěvníků na mém blogu. Jsem ráda, že vás to tady baví a doufám, že brzy oslavíme 20 000 :D

Budeme soutěžit o toaletní vodu Savatore Ferragamo Incanto Bliss 30ml (bez krabičky).
Hlava
jablko, kumquat, yuzu
Srdce
frézie, lilie, růže
Základ
pižmo, dřevo
http://www.keton.cz/catalog/images/nino/59-10754-toaletni-voda-salvatore-ferragamo-incanto-bliss-100ml-w.jpg
 Co můžete udělat pro to, abyste vyhráli?

1. napište mi komentář, který bude obsahovat (povinně)
a) vaši přezdívku
b) jak často chodíte na můj blog
c) co byste zlepšili (nic není odpověď = neberu = diskvalifikace)
d) téma, o kterém byste rádi četli
e) mailovou adresu

2. pokud chcete a ještě nejste pravidelným čtenářem blogu, můžete se k nim přidat (nepovinně)

Vítěz bude vyhlášen  2O.5. 2012 ve 20:00 a bude vybrán losováním :-)

8 komentářů:

  1. Ahoj, tvoje giveaway mě fakt překvapila.
    Na tvůj blog chodím vždy, když se mi na bloglovinu objeví nějaký nový článek od tebe (a když na ten bloglovin zajdu, že :) což je ted v období učení se na státnice....více než obvykle :o)
    Co bych zlepšila? Možná větší rozmanitost témat...ale zas je jasné, že nebudeš psát o něčem, k čemu nemáš vztah a že na fashion blogu jsou články hlavně o módě, žejo. A trošku víc pestrosti i po grafické stránce - třeba víc obrázků. Tapeta s černými ornamenty na fialovém podkladu je sice úžasně elegantní a jistě skvěle vystihující tvůj styl, ale taky trochu depresivní a jako na funus (stačí ti té kritiky, nebo mám ještě přidat? :-) ) Ještě jsem teda nepřišla na chuť té módě na českých blozích psát anglické nadpisy. Asi je to hodně cool nebo já nevím :-)) ale to je můj soukromý problém. Až dám této zemi konečně sbohem, tak se budu angličtinou zabývat každý den...dokud se teda nenaučím obstojně finsky.
    Ráda bych tu četla...Nechceš přidat nějaké nevinné informace o sobě? Jasně že každý tvůj příspěvek odráží tvou osobnost, ale fakt by mě zajímalo, kde a jak žiješ (adresu psát nemusíš :) ), čím se zabýváš (kromě módy) - jako studium, práce apod.? Tvoje plány do budoucna..nevím, nechám to na tobě.
    Moje přezdívka je (překvapivě) Martina a moje adresa elektronického prostoru na netu je plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, giveaway, to je skvělé! :)
    Moje přezdívka je Ely a na tvůj blog chodím kdykoli napíšeš článek, protože mi tvé názory přijdou zajímavé, často se shodují s mými, a proto tvé příspěvky pěkně odebírám přes RSS :)
    Zlepšení? Hmm, samozřejmě bych nejraději řekla "více článků", ale vím, že to není v lidských silách ^^ Přijde mi totiž, že máš na mnoho věcí velmi střízlivý názor, kupodivu stejný jako já, a to je v dnešní době docela vzácné a pěkně se to čte.
    Přidala bych snad nějaké outfitové fotografie nebo fotky výrobků, kdykoli něco ušiješ, protože se mi moc líbí sukně, které tvoříš~ Což je i odpověď na další otázku - ráda bych si o tvých výrobcích a jejich tvoření něco přečetla :)

    Elyv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. a) Vrána
    b) Vždycky, když se mi ukáže, že jsi publikovala nový článek.
    c + d)Vzhledem k tomu, že graficky se mi blog líbí, tak se můžu věnovat jen článkům. Já bych tedy uvítala třeba recenze na kosmetiku nebo víc článků o knížkách, protože jsem knihomol :D
    e) thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Elee
    Když vidím nový článek.:)
    Rozhodně více fotek!
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dysharmonya. Väčšinou vždy, keď na FB vidím, že máš nový článok. Čo by som zmenila - dúfam, že len nie som slepá, ale nevšimla som si, že by si mala príspevky dobre otagované. Ak to aj niekde máš, nie je to dosť viditeľné. Zlepšilo by mi to orientáciu :))))))

    Čo sa týka obľúbených tém o ktorých by som si prečítala - u mňa to bude vždy o make up-e, internetových obchodoch, sekáčoch či knihách - konkrétne mám na mysli REVIEWS/osobné skúsenosti s produktami a spoločnosťami.

    veronika.briatkova@hotmail.com

    :)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Princesna - ano je to infantilní :D
    Sluduji tě od té doby co jsem sama založila blog a chodím si sem číst každý nový článek :)
    Co se týká nějakých změn, tak už dlouho nebyly outfitové posty a já na tobě miluji tu vintage eleganci, takže na se těším na nějaké fotky a pak bych si ráda početla o knížkách (s tím Dorianem Grayem jsi mne potěšila :)) a filmech. Jinak styl blogu a jeho design se mi líbí tak jak je, myslím že se to dokonale hodí. Ale zruš tu captchu u komentářů! :D
    aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. a) Kira
    b) denně
    c) víc outfitových postů, design pak změním sama :D a víc článků!!!
    d) uhm, mě stačí názorové články
    e) gyaru-lover@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. a)Tenshi
    b) Do teď jsem zde vlastně byla jen několikrát, ale od teď se stávám pravidelným čtenářem XD...
    c) Mám ráda design, barvy i motivy jsou šíleně příjemné pro oči i duši... celkově, možná jako né úplně zasvěcená, jsem ještě na žádnou nepřekousnutelnou vadu nenarazila.
    d) Myslím, že Daily Reiko není tak aktualizována,jak by si zasloužila. A třebas, jelikož mám pocit z tvých shopping updatů, že máš hodně ráda knihy, určitě by se neztratil nějaký článek s doporučením děl, kt. tě v poslední době třebas nejvíce oslovily x)
    e) gumitko@centrum.cz nebo wonderlandtenshi@gmail.com c)
    e) mailovou adresu

    OdpovědětVymazat