sobota 26. května 2012

Jak prodělat deseti korunu...

Dneska jsem byla prodávat na Bleším trhu v mém okresním městě.
A řeknu vám je to bída!
Jela jsem s plným těžkým kufrem, takže jsem si vzala taxík na cestu k výstavišti, kde se akce konala. Taxikáři jsem zaplatila osmdesát korun, ale ušetřila si skoro tříkilometrové kodrcání s kufrem. Za stůl jsem zaplatila padesát korun.
Za čtyři hodiny, co jsem stála v studené hale jsem vydělala 120 korun! Jsem tedy desetikorunu v mínuse.
Nebylo to tím, že bych to měla předražené, ale tím, že lidé, co tam chodili byli buď příliš staří na mé oblečení, nebo příliš tlustí. A to jsem měla velikosti do 44!
Holek normální velikosti tam bylo, co by člověk na jedné ruce napočítal. Jedna korpulentní dáma mi dokonce říkala, že mám prostě moc malé oblečení, že to neprodám. Měla jsem chuť jí říct, že jsem stan nechala doma. To je snad jediné, co by jí bylo.
Takže jsem touhle akcí naprosto zklamaná a jsem přesvědčená, že lidi začínají být opravdu více tlustí než normální.
A jak jde vidět, tak jim je to úplně jedno.
Tučný hroch, šťastný hroch.
Jen obchodník nad tím zapláče :D

Abych si spravila náladu tak jsem se s přáteli vydala do Olympie.
Chtěla jsem punčochy k bílé průhledné sukni ze včerejška a v Reservedu měli zrovna skvělé se zlatou nitkou.
 A konečně pořádný bílý pásek do pasu. Opět zlatá spona.
Mám ráda zlatou, bronzovou, přijdou mi teplé, za to ze stříbra mi je zima a málokdy ho nosím. Když už, tak musí být šedé a zašlé, ne blýskavé.
Jsem unavená. Hodně. Dnešek mi za tu námahu rozhodně nestál.
Ale každá zkušenost je dobrá.... :-)

5 komentářů:

  1. Achjo, to je mi líto. Pešek, no.
    Ale oni si to určitě jednoho krásného dne uvědomí, že něco není úplně o.k. Třeba na obezitologii. Nebo až jim doktor diagnostikuje cukrovku. Až se jejich tlak stane neměřitelným. Až pod nima začne pukat chodník nebo tak nějak.
    Taky to možná bylo prostě tím, že "normální postavy" v sobotu dopoledne prostě aktivně pracovali na své normální postavě, byli na výletě apod., takže neměli čas být zároveň na bazaru.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to škoda a hlavně smutné zjištění reality. Nebo představy o realitě určité skupiny lidí. Občas mám chuť říct neznámým opravdu hodně prostorové výraznějším lidem na ulici, ať se sebou začnou něco dělat.

    OdpovědětVymazat
  3. Nj, holt mnozí, i když vypadají jako tank a jeden je dříve přeskočí než oběhne, o sobě mluví, že jsou pouze plnoštíhlí. A vůbec, a to je nejhorší, si neuvědomují, že nadváha končící posléze obezitou škodí jejich vlastnímu zdraví. Dokonce i lékaři potvrdili, že čím obéznější člověk, tím kratší život (například ti mega tlouštíci se nedožívají ani třicítky).

    Když takové lidi potkávám, říkám si - při dnešních cenách potravin ... z čeho to sakra přibírají? O.o Holt jenom my, co jsme chudí v peněžence jsme chudí i v pase. XD

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zas pocit že všude jsou jen děsně štíhlí lidi a já jsem mezi nima ta jediná hrozně tlustá s velikostí kolem čtyřicítky. :D

    Aiko: Přibírají právě z těch cen potravin. Většinou čím levnější potravina, tím větší sajrajt. Čili když se snaží kupovat levné potraviny, moc kvalitně nejí. Navíc hodně lidí žere všechno instantní. Polívky, těstoviny, a k tomu levné džusy a podobně. Všechno tohle je buď samá sůl, nebo samý cukr v případě těch džusů.
    Navíc pokud pro to mají rodiný předpoklad jako já, tak to potom tak vypadá když žerou toto.

    OdpovědětVymazat