pátek 25. května 2012

Tělo je jen klec


Tento týden pro mě byl ve škole opravdovou výzvou. Vrátila jsem se po více než 14 dnech do doby, kdy se všichni snaží uzavírat známky. Hned v ponděli jsem si řekla, že pokud to vydržím do pátku bez toho aniž bych se fyzicky zhroutila, koupím si něco hezkého. 
Je pátek, takže jsem to zvládla! :-)
Už včera mi mamka z města přinesla tyhle skvělé kraťásky, které mi padnou jako ulité. 

Taky mi koupila nové plavky, takže můžu bez obav vyrazit na bazén (,ale fotit plavky sem mi přijde divné XD). Jsem vodní tvor a ráda si jen tak zaplavu. Jako jedna z mála nenávidím dvojdílné plavky. Člověk skočí šipku, vršek mu vyletí a spodek uplave. Snažím se plavat rychlý kraul, ale nejde mi to, protože přemýšlím o tom, jak mi vypadne "vybavení". 
Na plavecký výcvik jsem nosila tankiny, ale radši mám celkovky. Vepředu mají dost hluboký výstřih, který ale vzhledem k mé relativní plochosti nevypadá vůbec vulgárně a celé záda jsou holé. Těším se, až si půjdu zaplavat. I když je po nemoci má fyzička úplně v tahu....

Dneska jsem šla do města a do oka mi hned padla tahle sukýnka. Je opravdu průhledná, takže pod ní půjdou krajkované kraťásky. Jinak je úplně úžasná......jen musím vymyslet jak ji nějak originálně využít.
Vlastně bych takovou vzdušnou průhlednou sukýnku snesla i dlouhou.

Ty šaty na fotce vůbec nevyniknou! :-(
Jsou na nich malé třešničky a puntíky. Se spodničkou jsou úplně geniální. V metal shopech je vídám za tisícovku-dvě já je mám za třicítinu. Určitě je brzy uvidíte nošené :-)

A co kolem mě ještě děje?
  • skončil House a já to oplakala...co bez něj budu dělat?
  • zítra jedu prodávat na Blešák 
  • čekají mě poslední dva týdny školy, pak mám výlet a Anglii
  • snažím se jíst co nejlépe a vylepšuju svůj recept na kuskus
  • poslouchám písničky, na které mě přivedl House, třeba mou oblíbenou My body is a cage, která mě inspirovala k názvu tohoto článku :-)

3 komentáře:

  1. Ty šortky jsou úžasné :)

    U nás se poslední dobou pořád něco píše, už toho mám plný zuby :/ Naštěstí mi taky zbývají už jen dva týdny školy, ale i tak :D

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, ta sukně je dokonalá! a o těch šatech ani nemluvím *-* asi tě přijdu vykrást XD

    OdpovědětVymazat
  3. Sukýnka je krásná!! :) A nad Housem taky smutním..

    OdpovědětVymazat