středa 16. května 2012

Kosmetický koutek od R.

Nejsem odborník na kosmetiku. nepoužívám příliš mnoho zkrášlovací přípravků, ale aspoň to vejde do jednoho článku :-)

1. Rtěnka... Nejdůležitější a nejpotřebnější kosmetickou pomůckou je pro mě rtěnka. Nesnáším pocit suchých rtů a ještě víc nesnáším, když mi někdo "ochotný" půjčí lesk, který přeci vůbec nelepí a já pak nemůžu hodinu otevřít pusu. Fuj! Není moc lidí v mém věku, co si potrpí na rtěnky, takže ji tahám pořád s sebou.Mám velmi ráda béžové až hnědé odstíny, které ke mně jdou podle mého nejlépe. Samozřejmě si pohrávám s myšlenkou fatální rudé, ale myslím si, že ji spíše přenechám černovlasým Sněhurkám a zůstanu u své přirozené vizáže.

 Moje nejoblíbenější rtěnka byla vždy od Rimell z kolekce Moisture renew lipstick, odstín 750 Coffe Shimmer.
Jenže Rimell jak se zdá pomalu ale jistě zdražuje a to, co jsem dříve kupovala za stovku nyní stojí kolem 140Kč.

+ skvělá a dlouhotrvající barva
+ vydrží 3 měsíce

- cena



Nyní mám už od Vánoc dvě rtěnky z Oriflame z kolekce Triple Core Lipstick, ostín Sensational Bronze a Amazing Peach. Mám radši hnědý odstín, který je na obrázku, zdá se mi, že mi světlé barvy jako je broskvová tolik nesedí.

+ pečující balzám přímo v rtěnce
+ vydrží i 5 měsíců každodenního používání

- nemá velkou výdrž, aplikace nutná několikrát denně



2. Řasenka...Mám naprosto světlé obočí i řasy, takže pokud se nenamaluji, tak vypadám, že řasy nemám, což je škoda, protože jich mám hodně :D. Nemám ráda výrazně řasenkový vzhled, čímž myslím obrovské vstvy a žmolky, které z každého udělají číňana. Řasenku mám proto, abych měla hezké řasy, ne proto, aby mi přes ní nešlo vidět oko.
Mojí nejoblíbenější řasenkou je Rimell Extra Super Lash v odstínu Brown Black. Je tmavě hnědá, což některým přijde nelogické, protože při vytáhnutí kartáčku je prakticky nerozeznatelná od klasické černé, ale na oku vypadá hnědá mnohem lépe.

+ přirozený vzhled
+ cena (a věčné akce na ni v DM)

- rychle se spotřebuje
3. Tekuté linky ... Pokud chci zvýraznit oči a po ránu se mi moc neklepou ruce, tak používám oční linky. Černé už mi přijdou příliš a myslím, že mi ani nesluší a tak jsem přešla na tmavě hnědé. Je docela síla sehnat vyhovující linky v nečerném provedení.  
Tentokrát jsem je našla  v Alverde, odstín Marron 10.

+ sytá barva
+ pevný štětec, který usnadňuje nanášení
+ žádné pitomé třpytky
+ výdrž
+ přírodní kosmetika

- malinko divný zápach (ne, nejsou prošlé XD)
4. "Krém" na ruce... Nenávidím všechny krémy světa a při slovu Indulona se mi chce zvracet. Léta jsem si na kůži nic nemazala, protože jsem toho nebyla schopná. Pak jsem si všimla, že mám ruce v horším stavu než moje maminka ve středním věku a odhodlala se s tím něco dělat. Obyčejné krémy typu Nivea byly od začátku mimo hru. Chvíli jsem měla Dolivu s olivovým olejem, která se rychle vsakovala, ale zároveň dost významně vysávala moji peněženku. Pak jsem si pořídila super úžasný gel od Oriflame, který samozřejmě hned po mé koupi přestali nabízet. Nemusím říkat, že jsem měla chuť někoho přetáhnout. Dlouho jsem hledala schůdnou alternativu pro mou přecitlivělost na mastnotu.

Nakonec jsem svůj vysněný produkt našla u Avonu. Je to Red rose & Peach moisturising body whip. Má skvělou konzistenci podobnou jogurtu smíchaného s pudinkem a vsakuje se opravdu okamžitě.
Pokožku zanechává vyditelně hydratovanou a příjemnou na dotek. Dříve jsem se téměř styděla podávat ruce, protože jsem místo nich měla hrubý šmirl papír. Každodenní péčí se to zlepšuje, ale jemné ručky šlechtičny asi nikdy mít nebudu.

+ skvělá vůně
+ rychlé vsakování

- nevím žádný
5. Zázračný kelímek.... Je to mastné. Je to extrémně mastné. Brrr. Bohužel to ale pomáhá na špatnou kůži kolem nehtů, na kterou dost trpím. Je to vlastně založené na vazelíně, kterou máme doma taky, ale nějak se neodvažuji na tu velkou tubu šahat. Jsem asi extrémně paranoidní. V poslední době Oriflame vydal nové druhy zázračných kelímků. Vanilka je moc dobrá, ale nakonec jsem si vybrala třešně.
Mám ráda ovocné jemné vůně. Kelíměk se zdá malý, ale vydrží docela dlouho. Je to takový všeuměl. Každý den si ho mažu kolem nehtů, aby se mi kůžička zahojila a taky si s ním mažu rty, které jsou pak hezky vláčné. Když jsem si rozřezala prst, mazala jsem jím novou jizvu, aby se neroztrhla a pokud mám něco hodně suché, tak to namažu a už je to v pořádku.

+ skvělá vůně
+ "lék" na všechny bolístky

- děsně mastný -_-
6. Voňavka ... Mám svoje dvě vůně, na které si potrpím a bez kterých neexistuji. Není pro mě nic horšího než použít cizí voňavku. Mám pak pocit, že za mnou neustále někdo šíleně smrdí, ale nakonec zjistím, že jsem to já samotná. Jsem náročný zákazník, který o polovině luxuních vůní prohlásím, že přesně tohle máme doma na záchodě nebo že přesně takhle by v mé představivosti voněla stará prostitutka. Z čehož plyne, nikdy, opravdu nikdy mi nekupujte voňavku jinou než tu, co používám. Docílíte pouze toho, že skončí na záchodě a nebo v giveawayi, pokud se zrovna jedná o luxusní kousek.
C-tru, Pearl Garden. Říkám jí zimní vůně, protože jí většinou používám od září do března. Jsou to kytičky a ovoce, nic těžkého z čeho by okolí bolela hlava. Je skvělá a lituji, že jí většinou cítím jen první týden, co jí používám. Pak si na ní příliš zvyknu :-(.

+ neuvěřitelně nádherná vůně
+ vydrží na jednu "zimní" sezonu

- na léto je příliš zatěžující
A když je zimní, tak je logicky i letní a tou je AVON naturals refreshing pomegranate&mango body spray. Je skvělý na léto. Je lehoučký a na kůži ho vůbec necítím. Zároveń velmi příjemně voní a lidé mi ho často chválí. Opět ovocná vůně. Jiné u mne asi nenajdete.

+ osvěžující sprej
+ dlouhotrvající vůně

- vydrží jen na půl sezony (většinou stihnu za léto dva)

 Ještě jsem vynechala deodorant a to proto, že nemám žádnou oblíbenou značku. Většinou prostě beru to, co je, což je u mě více než nezvyklé. 
Pokud jste čekali BB cream, tak jsem to s ním po třech týdnech vzdala a věnovala ho mamince, která je z něj nadšená. Proč? Začal mi vadit. Měla jsem pocit, že se pod ním potím a naskákalo mi akné, které prakticky nikdy nemám. Zbavila jsem se růžového zázraku a zase mám pleť jako přistávací dráhu. Jen škoda, že na obličeji mám ty kruhy pod očima. Ale to už ke mně asi patří, nikdy nebudu mít sjednocenou pleť, protože jsem neskutečná cíťa.
Ach jo :D 
 To je ode mě snad vše, doufám že jsem nic podstatného nevynechala :-)

A co potřebujete ke svému životu vy?

5 komentářů:

  1. Já mam taky tuhle rtěnku od Rimmelu a je super, ale je fakt, že nějak zdražila..
    Řasenku mám od L'orealu a moc ji neřeším, na tekuté linky jsem nemehlo, tak občas používám fix od essence a hlavně potřebuju mít po ruce balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat
  2. rtěnky jsou pro mě taky top1 :) v poslední době jsme vyházela všechny co jsme nenosila a zbyla mi právě jedna moje stálice od rimmelu 100 dreamy:) potom je takové must have antibakteriální purd + korektor :) voňavky a různé tělové spreje si vždycky najdou místo v mojí tašce ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já třeba rtěnku nebo řasenku vůbec nepoužívám, řasenku mě nebaví nanášet a co se týče rtů, myslím, že je mám pěkné i bez zvýrazňování :)
    Bez čeho se ale neobejdu jsou linky - používám tmavě modré.

    Mimochodem, Pearl Garden taky používám, nejlepší voňavka kterou jsem kdy měla :)) První jsem dostala k narozeninám, teď mám třetí a maximální spokojenost. Okolí mi ji chválí a já sama ji cítím i několik hodin po aplikaci - což se mi u jiné voňavky ještě nestalo.
    Ovšem přes léto používám více citrusové, lehčí vůně, souhlasím, že je trochu těžká.

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnku nepoužívám vůbec, protože mi nesluší, ale tobě jo a hlavně takové ty tmavé odstíny *-*
    Já osobně nemůžu žít bez tekuté tužky na oči, bez stínů a řasenky (popřípadě nalepovacích řas).

    OdpovědětVymazat
  5. Já místo rtěnky používám balzámy, taky musím mít u sebe něco na pusu. Rtěnky ale nemám ráda, protože mám pocit že si je natřu na zuby, mimo, nebo nějaký podobný fail.
    Semtam použiju i řasenku, nejradši jsem měla značku Colistar. Krém na ruce potřebuju taky. Každou chvíli je měním, protože si ruce vždycky zvyknou a pak je to jakobych se nemazala vůbec. Jinak se taky nerada mažu. Bohužel ale musím, kvůli tomu zatracenému exému. Večerní impregnační akce trvá kolem 15 minut minimálně.
    Voňavky mám velice ráda. Ráda je taky střídám. Dřív jsem jich měla hotovou sbírku a měnila často, ale to jsem opustila. Teď mívám dvě. Jednu náhradní a jednu hlavní. Ta poslední byla Bright Crystal od Versace co jsem dostala k vánocům a tu mi ukradli s taškou. Teď hledám nového kandidáta. Možná skončím u šeříku od Yves Rocher. To je moje oblíbená značka na sprchové gely, deodoranty a podobné. Ani ty voňavky nemají špatné. :)

    OdpovědětVymazat