pátek 18. května 2012

Krajka je všude kolem nás

Nedávno jsem psala o dostupnosti loliabilních věcí v českých obchodech. Po dlouhé době strávené doma jsem si s mamkou vyšla do města. Přiznám se, že mi to nikdy nepřišlo tak daleko :D. Plazila jsem se jako hlemýžď, ale ani to mi nezabránilo dojít do jednoho second handu. Tam jsem pro změnu zjistila, že únavou nezvednu ruce a nemůžu hrabat ve vysokých stojanech se šaty.
Myslela jsem si, že mám smůlu, že si nic neodnesu, ale kvůli svému "handicapu" jsem se přehrabala ve spodních oddělení s triky a našla tam dva klenoty.

1. Triko z C&A, má na sobě jemný krajkový vzor, barva je krásně sytá a látka není průhledná, jak je poslední dobou u takových trik zvykem

2. Krajkové bolerko z H&M, béžová barva, padne mi jako ulité
3. Sukně, ze které budou nádherné letní šaty, stačí ji jen přepásat bílým páskem

A kolik, že jsem tam nechala? Asi 120 Kč, za jednu věc tedy průměrně 40 Kč.
To byl parádní nákup :-)

7 komentářů:

  1. Nádherný kousky!! :) U nás v sekáči se občas taky dá vybrat, ale je tam draho.. triko tak od stovky, když zrovna neni nějaká akce..

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou spolu půjdem do vašeho sekáče, jasný? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci~ Zvlášť to bolerko musí vypadat úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju, moc dobré úlovky. :) To mi připomíná, že já v našem sekáči už nějaký ten týden taky nebyla. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď v sekáči nechala za jedny naprosto úžasné boty 28 Kč :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nákup :) Na krajkách taky ulítávám a to první tričko bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat