sobota 19. května 2012

Květinový sen

Konečně jsem se dostala z nejhoršího a tak můžu splnit další bod ve zlepšování blogu - aktualizovat rubriku Daily Reiko :-)

1. Šaty z Pantalonu, které jsem vylepšila, jste viděli nedávno v jiném článku, sako je z Gate a boty (bohužel už dost jeté) z Deichmannu.
 Nejsem vůbec namalovaná a jde na mě vidět, že ještě nejsem úplně 100%, takže můj obličej moc neřešte :-)

 2. Babička slavila narozeniny a tak jsem se konečně po dvou týdnech pořádně upravila a konečně si připadala jako člověk.
Růžové šaty jsou ze sekáče za 80Kč :D, pod nimi mám bílé šaty, které jsou strašně lehounké a téměř průhledné a tak už je nosím pouze pod jiné, moc krátké šaty. Pod tím vším je Labutí spodnička, kterou jsem si udělala pro sebe. Na hlavě čelenka z Kiku, připadám si v ní tak vílovitě :-). A boty stejné jako na první fotce.

7 komentářů:

  1. ten druhý outfit, umírám z něj, je dokonalý! *-*
    a mám pocit že jsi čím dál krásnější, moc ti to sluší ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, hlavně ten druhý outfit je nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu ti to moc sluší ♥
    Ten druhý outfit je opravdu takový vílí ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Ty modré šaty tou krajkou opravdu vynikly. :) A na té druhé skutečně vypadáš vílovitě. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám pocit že by to chtělo podpatky. Dalo by to tomu větší šmrnc.
    Ale i tak se mi to moc líbí. Je to perfektní.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám se na tvé starší posty a čím víc se koukám, tím víc slintám.. jsi NESKUTEČNĚ NÁDHERNÁ a tvé outfity jsou krásné.. doufám, že někdy potkám na ulici nějakou takovou slečnu :)

    OdpovědětVymazat