úterý 29. května 2012

Labutí píseň

Dlouho jsem svůj šatník neobohatila o nějaký lolita kousek. 
Každý, kdo má internetové bankovnictví ví, že je v něm skryté zlo. Je tak bezva dobít si kredit bez chození do trafiky, je tak super, že tam chodí peníze od nakupujících. Jenže stejně jednoduše penízky odcházejí a vždycky rychleji, než bychom chtěli.

Poslední dobou utrácím dost přes internet. Prvním nákupem byl Tulák po hvězdách, druhým Obraz Doriana Graye (, který je už na cestě ke mně) a poslední věcí je tato sukně z closet cleaningu.

Je od Porcelain Doll z nějaké starší kolekce. Zamilovala jsem se do ní a strašně se bála, že do ní nevlezu. Nemoc na mě ale napáchala svoje "škody" a je mi akorát. :-)

Poslední dobou prostě miluji modrou. A kytičky.




V sobotu jedu po dlouhé době na sraz do Brna a strašně se těším.
Konečně lidi a konečně sushi, už mě to moje "domácí vězení" s nemocí za krkem nebaví :-)

2 komentáře:

  1. těším se až tě zas po sto letech uvidím a těším se až zajdem na sushi :D

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na tebe ^^ a sukni ti asi ukradnu, je dokonalá *-*

    OdpovědětVymazat