pátek 18. května 2012

Lehká "lolifikace"

Kraječkám už jsem podlehla dávno. Vlastně mám stále chuť něco vylepšovat. Paní z galanterie u nás ve městě mě vždycky ráda vidí. Každý si tam jde jednou za rok koupit nitě a nechá jí tam pár korun. Můj obličej ve dveřích znamená, že přichází peněženka, která bude cestou zpět určitě prázdná. Kupuju hlavně krajky a ty lezou do peněz.

Tentokrát jsem si potřebovala "zlolifikovat" modré šaty s kytičkami. Vypadaly tak nějak moc džínovitě a to se mi vůbec nelíbilo.
Nakoupila jsem tedy metry pro tentokrát výjimečně syntetické krajky a dala se do nekonečného obšívání.
Jak to dopadlo?
Předtím:
 Potom:
Podle mě je to hned stokrát lepší a více se mi hodí do šatníku :-)
Musela jsem si k nim hned vytvořit dvě mašle na brož. Jsou velké asi 8cm.
PS: Na první fotce jsou celokrajkové šaty, které taky potřebují malou úpravu. Vyřešit to, jak se poprat s jedním ramínkem, abych se nemusela bát, že se někde na veřejnosti odhalím více, než bych chtěla. Asi tam chtíc nechtíc budu muset přišít druhé ramínko. Jen to tím nechci zkazit, takže potřebuju nějaký osvícený nápad XD

PPS: Povedl se mi ušít podle vlastního střihu ušít vršek od šatů. Připadám si jako hvězda XD Což mě sice brzy přejde, ale vám můžu slíbit, že se tu brzy určitě objeví moje první šaty. A jaké budou?
Bílé.

PPPS: Borelióza je negativní! Moc se mi ulevilo, ale na slavení je ještě brzy, plno testů ještě není hotovo...

6 komentářů:

  1. Přeju ti, aby ses brzo uzdravila a vylepšení těch šatů je skvělý, rozhodně vypadají líp :-) Šaty nebo topy na jedno ramínko nemám, ale někde jsem četla, že si to spousta lidí připíná k podprsence malou sichrhajzkou/spínacím špendlíkem (nevím, jakej termín se u vás doma používá XD).

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo, vypadá to dost dobře! Si fakt šikovná ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou krásné, krajka k nim přesně sedla. Těším se na fotku nošených :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty vážně vypadají jinak. ^^ Líbí se mi. A dokonce koukám, že u vás berou do galanterie stejný typ (můj oblíbený) bílé krajky - taky už ji doma na něčem mám. :D
    Snad ti ty testy dopadnou dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, tou krajkou fakt prokoukly :))

    OdpovědětVymazat