pondělí 7. května 2012

Moje nervy hloupostí zkoušené

Votočvohoz je skvělá stránka.
Je to v tuhle chvíli má největší záchrana, ale stejně mi to nebrání v tom, abych se opět pořádně naštvala. Jednání po internetu s některými lidmi je opravdu o psychické zdraví.

Hrubky už ignoruji.
Nevhodné chování jako navrhování vlastní ceny a podobně už jsem taky skousla.
To, že mi lidé neustále píší, ať s nimi nějaké oblečení vyměním a přitom mají svůj katalog plný obnošených hadrů, které bych se styděla dát i do charity, už taky beru jako běžný jev.

Ale to, že si slečna nejdříve ne moc vhodným způsobem sjedná téměř stovku slevu a potom se mě snaží přesvědčit, že mé ručně dělané tašky jsou moc drahé, protože teď koupila v NY ve slevě krásnou úchvatnou mega cool tašku za 60Kč, tak na to už mi zbývá jen jediný argument.
Headshot!
Zatraceně, kde to jsme?

Úplně si představuju tu holku, která si myslí, že kabelky rostou na stromečku a trošičku jí nedochází, že její super taška byla dříve taky jenom látka.Látka, která něco stála.
Že ten zip nevykopali ze země místo brambor, ale koupili ho v galanterii.
Že ty švy nevznikly kouzelným proutkem, ale lidskou prací a strojem poháněném elektřinou. Kterou opět někdo musel zaplatit.

Kabelka za 60Kč?
Obávám se, že na ní výrobci prodělali. Obzvlášť, když musela doputovat až z Číny. Já ale nejsem mega řetězec, abych si mohla dovolit prodělávat.

Poslední dobou o cenách přemýšlím. Radši nakupuji v sekáči než u Vietnamců. Říkám si, že v sekáči najdu i luxusnější značky za malé peníze a to jen kvůli tomu, že je móda prostě hrozně nestálá. Je to minulá kolekce, kterou "nikdo" nechce, proto je to levné, ne proto, že to šily asijské děti, kterým se nikdo neobtěžuje zaplatit.

Originální, ruční výrobky budou vždycky dražší. protože jich nebude pět tisíc, ale pouze jeden.
Škoda, že si nemohu dovolit tu slečnu poslat tam, kam patří....na tržnici, tam bude mít za 60Kč každou tašku, dokonce i "značkovou" Vuittonku...a s tou si bude určitě zpívat
"Teď královnou jsem já"

A já se budu smát.....

EDIT: Myslela jsem si, že je to puberťačka a ona se z ní vyklubala čtyřicátnice. Ehm, ehm, ehm :D

6 komentářů:

  1. Bože, ti lidi jsou fakt totálně tupí ... co si myslí? Že ty věci na výrobu nic nestály? Ne fakt ... tahle by se potřebovala probrat.

    OdpovědětVymazat
  2. WTF... tak takhle drzé zákazníky naštěstí nemám. Jop, občas se mi stane, že mi někdo bokem řekne, že si myslí, že to mám drahé (a já ani netvrdím, že je to levné, ale prostě pokud se tím člověk chce jednou živit, levněji to nejde). Ale že by mi drze nabízeli výměnu a smlouvali?! Tak to se mi ještě nestalo...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám na votoč neustále nabídky na výměnu mých handmade naušnic a náramků za super vytahané a seprané hadry.. asi nechápou, že za triko XXXL si těžko pořídím korálky či peříčka.. lidská blbost je zkrátka nekonečná :)

    Zrovna dneska jsem v sekáči pořídila krásný šatičky za 89kč :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska jsem si pročetla tvůj blog (a je skvělej). Co se týče tvýho posledního postu, nerada to říkám, ale nad chováním "zákazníků" by ses mohla "urozčilovat" a stejně se nic nezmění. Jsou lidi slušný a milý a pak jsou hovada. Každopádně já mám dost zkušeností s oběma sortama lidí ;-).
    Nedávno jsem viděla dokument, jak se v Číně vyrábí ponožky (pár ponožek vyjde v přepočtu na 40 halířů), takže není divu, že prodejci ještě slušně vydělávají, pokud je prodávají za 30,- (u těch tašek to bude podobný).
    Ale já vždycky radši koupím originál ruční výrobu bez ohledu na cenu. Sekáče a "ruční výrobci" - to je moje gusto!
    Fandím ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Na VV taky ráda nakupuju a problémy jsem neměla,do doby, kdy jsem si u jedné slečny zamluvila krásnou halenku. Čekala jsem na odpověď týden, připomněla se a pořád nic. Než mi na první vzkaz odpověděla, trvalo jí to tři týdny a to se mě jen optala, zda mám pořád zájem. A odpovědi ohledně placení nebo pošty ještě nedočkala,ale stále jsem evidovaná mezi zájemci, protože jsem se ozvala, jako první, ovšem už před měsícem a něco. Upřímně, pokud někdo chce obchodovat měl by si taky objednávky občas kontrolovat a věnovat se tomu, protože si neumím představit, že bych měla profil plný věcí, ale zájemcům se ozvala jednou za dva měsíce.Leze mi to na nervy a už ani nemám zájem, takže i když neprodávám a nemusím se dohadovat,chápu vztek..

    OdpovědětVymazat