pondělí 21. května 2012

Na kolonádu...

Takhle nějak vypadá má letní modifikace lolity. 
Vlastně přemýšlím, jestli někdy vůbec nosím předpisovou lolitu. Nejspíš ani ne. Nemám ráda velké omezování, jsem na to moc tvořivý člověk. A tak z lolity většinou zbyde jen spodnička a nějaký doplněk.
Zbytek už je přispůsobený tomu, jak se cítím.
Třeba miluji pásky do pasu k lolitě, i když to rozhodně není klasický prvek :-)

Včera jsem si vyrazila s rodinkou do místních lázní na pohár. Bylo moc velké vedro a já myslela, že se asi rozpustím. Navíc jsou lázně docela daleko a já tam skoro ani nedošla XD (zpátky jsem se skoro plazila po zemi).
Klobouk: Gate, šaty NEXT ze sekáče, zbytek jmenovaný v minulém postu

3 komentáře:

  1. Ty šaty vypadají nádherně!~

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, a vážně je to úplně matchy matchy do poslední detailu jako je krajka na botičkách a ve výstřihu (nepletu-li se, měly by to být jiné šaty že?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou to jiné šaty, ale vzala jsem si je minulý rok na dovolenou k moři a nějak mi působením soli zprůhledněly (O-O), takže teď jsou použitelné jen pod něco XD

      Vymazat