úterý 22. května 2012

Od rozdělané práce se neodchází

Ne, že bych už byla úplně v pořádku, ale už mám chuť se vrhnout pořádně do práce. Práce mě totiž vždycky léčí...

Mám za sebou první šití šatů bez jakékoli pomoci a rady. Ušila jsem je ze zelené chirurgické hadry :D. Přiznávám, nevěřila jsem tomu, že bych mohla vršek na poprvé střihnout dobře, ale povedlo se. Teď jen musím vymyslet, čím zakrýt černá nemocniční razítka. Šaty totiž jsou moc krásné a nositelné. Jen jde vidět z čeho jsou šité kvůli nešťastně umístěným razítkům.
Chtěla jsem je už vyfotit, ale ještě potřebuji nějak dozdobit a přišít jim ramínka.
Fotky ale budou brzy, nebojte :-)


A na čem ještě dělám? Je toho dost....
Modrobílý set, který není ještě úplně dokončený ....sukni chybí kraječka oddělující vlastní sukni od volánu a tašce chybí matchy matchy mašlička :D Původně měl být na prodej, ale nevím nevím, nějak se mi to nechce dát z ruky. Poslední dobou jsem si modrou opravdu oblíbila.


V sekáči jsem koupila parádní šaty z Atmosphere, původní cena 17 liber, já je mám za 40 korun. Důvod pro takovou směšnou částku jsou dvě malé dírky na konci šatů. Jenže ty šaty jsou megadlouhé. I s podpatky (10cm podpatek, celková výška 188cm) se mi konce šatů plazí po zemi. Dírky jsou ale ještě výše než by byla pro mě ideální délka šatů, tudíž jsem se rozhodla je zkrátit nad kolena. Je to škoda, ale zároveň vím, že dlouhé šaty tolik neunosím.
Stejně v nich mám sklon zpívat "Teď královnou jsem já", připadají mi egyptské XD
(omlouvám se, ale celé mi nevejdou do foťáku)



Poslední věc jsem ještě ani nezačala. Budou to bílé šaty. Takové loli-neloli. Ušiju je s dostatečně širokou sukní nad kolena. Jenže nechci, aby vypadaly uplně panenskovsky. Chci spíš trochu "luxusnější" model. Vlastně se trochu bojím, aby to nakonec nevypadalo jako krátké svatební šaty :D. Budou jednoduché, elegantní......a budou mít tyhle úžasné "ramínka". Nádherná krajka po babičce :-)
Jen sehnat vyhovující látku a hned se na to vrhnu!

2 komentáře:

  1. Ta modrá u tašky a sukně je taková námořnická, líbí se mi. :)
    A ta krajkovina je parádní, těším se. :)
    Šatů z nemocniční látky se trochu bojím, ale zvědavost je silnější. :D Ale zní to zajímavě, takže se těším na fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou krásné!! :)
    A už se těším na ty běloučké, s krajkou to určitě bude super, moc se mi líbí, tak ať to jde od ruky ;)

    OdpovědětVymazat