úterý 15. května 2012

Pásky jsou mé lásky

Je to jedna z mých závislostí.
 Milují pásky do pasu, který zdůrazňují přesně to, co mám na své postavě nejradši. Sice jsou mi po shození pár kil většinou volné, ale aspoň je můžu nosit i přes svetry.

Mezi mé nejoblíbenější patří hned první camel s mašličkou a všechny tři uvedené nakonci. Oodji měl být původně pro mamku, ale okouzlená jsem si ho zkusila v obchodě a zapomněla, že mamka má v pase o pár centimetrů více než já. Byl ji moc úzký a tak jsem si ho nechala. Jeho "spona" mi připomíná keltský uzel.
1. Ann Christine
2. Gate
3. sekáč
4. těžko říci, ale možná Gate
5. Caliope
6. Caliope
1 a 2.Gate
3. (mám ho i v bílém, ale nevím, kde se mi zase ztratil) - ??
4. Vietnamci
5. Byl k šatům z NY
1-3. Vietnamci
1. Next ze sekáče
2. Oodji
3. NY nebo Terranova

PS: Má nemoc se prodlužuje, už si začínám připadat jako hypochonr. Lidi ze školy si asi myslí, že je to děsně super být nemocná, ale já bych byla radši ve škole a psala písemky. Tohle totiž není žádná dovolená na Bahamách, tohle je peklíčko. Čekám na výsledky krve a doufám, že je to jen nějaký pomatený vir, který mě chce zničit a ne nic horšího. -_- jsem ták strašně unavená....

6 komentářů:

  1. Všechny ty pásky ti nehorázně závidím *.* Mě nesluší, protože mě to "přepůlí" takže mám ještě větší boky než obvykle. Ale ty jich máš tolik a krásných ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten úplně první je nejlepší!! a pak ten úplně poslední je taky super :) A vlastně skoro všechny :D Jinak přeju brzké uzdravení ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky, tyhle pásky miluju. *_*

    OdpovědětVymazat
  4. To je impozantní sbírka pěkných pásků!
    A jinak přeji brzké uzdravení...

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto sdílím tuhle posedlost pro hrubé pasové pásky (s mašlemi,krajkou,růžemi, květinami **) ač...tvá sbírka je vážně impozantní **

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé konečně je zrušené to vizuální ověření! Konečně můžu psát komentáře :) Pásky se mi na dívkách moc líbí, ale nikdy nemám štěstí na to, abych na nějaký pěkný narazila :/ Jinak souhlasím s tou školou, doma se nudím a ven nemůžu, i když je krásně :)

    OdpovědětVymazat