úterý 15. května 2012

První kolo zlepšováků

V rámci mého GIVEAWAY jsem vás prosila o tipy pro zlepšení mého blogu.
Díky mojí drahé Kiře jsem splnila už první "úkol" a tím bylo změnění vzhledu blogu. Byl tu v podstatě od jeho založení a už bylo čas ho maličko převléct a vybrousit.
S novým jsem naprosto spokojená. Chtěla jsem opět něco jemného, elegantního a trochu vintage. Chápu, že někteří mají rádi radši barvičky, ale ty nemohu kolem sebe snést zase já.
 Vypadá to celkem jarně, světle a pozitivně a to je přesně to, co v těchto dnech potřebuji.
Aspoň tohle "sluníčko", když se po antibiotikách vyhřívat nemůžu.

Taky byla zrušená neoblíbená "capcha" :D
Dále až se hodím do koukatelného stavu, tak oživím Daily Reiko.
Dávám taky dohromady pár faktů o sobě (nějaké, co jsem ještě neprozradila).
Mám v hlavě jeden nápad na recenzi na kosmetiku a jeden doporučující článek na knížku.

Prostě si beru vaše rady k srdci :-)
Vaše R.

5 komentářů:

  1. Ó, ten nový vzhled je překrásný! Takovéto barvy mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrá, levandulový odstín minulého designu byl krásný,ale tenhle je snad ještě krásnější x)

    OdpovědětVymazat
  3. óó, vidím, že můj příspěvek byl opravdu vyslyšen. To mám radost...nový vzhled je totiž absolutně špica! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se to líbí. :) Taky nesnáším, když přijdu někam na blog, který mě hned praští do očí barvičkama, které jako by tam naplácaly děti ze školky. -.-

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tedy více líbil ten původní.. Ale chápu, že občas to chce změnu :)

    OdpovědětVymazat