čtvrtek 17. května 2012

Sestřiny klenoty

Jednoho večera se mamka už nemohla dívat na sestřinu šperkovnici a nabídla jí přetřízení. Sestra by se k tomu sama nikdy nedokopala a tak mohla mamka začít mravenčí práci. Já jsem se k tomu přidala, protože jsem doufala, že ve změti různých korálků a řetízků najdu mé už dávno "ztracené" věci
A to se samozřejmě stalo. 

Moje tmavě zelené korále koupené asi před čtyřmi lety, kdy jsem milovala zelenou a měla dlouhé rezavé vlasy. To jsou vzpomínky :-)
 Černý náramek s kytkou, který byl tak drahý, že jsem si ho skoro nekoupila. Musela jsem ho trochu opravit, protože mu chybělo strašně moc perliček.
 Prstýnky, které mi nikdy nepatřily, ale už jsou moje. Prohlásila jsem je za své vlastnictví, protože je mi líto, že je sestra nenosí, když jsou tak krásné.
 Malinké růžičkové naušničky, které se u nás ocitly asi zázrakem, protože nikdo neví o tom, že by si je někdy kupoval XD
To je jedno, už jsou moje.
Ani nemusím chodit do obchodu, stačí protřídit jen dávno zapomenuté věci a už mám plno nových doplňků. Mám z nich radost :-)

Přemýšlím o přidání nějakého "Vyrob si sám" návodu, ale zatím mě napadají jenom celkem obyčejné věci, které asi každý umí typu mašle do vlasů, totebag.....nějaké vylepšení secondhand oblečení.
Uvítaly byste takovou možnost nebo je to zbytečné?

3 komentáře:

  1. Mně by se takové články líbily :)

    Ty korále jsou úžasné! Hned bych si je vzala :D Mám právě rudé vlasy a nějak jsem se zabrala do shánění tmavě zelených doplňků/oblečení, miluju tuhle kombinaci :)

    OdpovědětVymazat
  2. oxxx mas uzasny blog !!! len preco tak malo follow?? pridavame ten svoj a budeme rady ak nás navštívíš tiež na : jungleoflipstick.blogspot.com
    krasny zvysok dna praju Marry&Missy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych uvítala DIY články, i když jsou to jednoduché věci, můžou inspirovat k něčemu, co by člověka jinak nenapadlo. Mně se tohle děje skoro pořád :D

    OdpovědětVymazat